הרבנית ימימה מזרחי סופדת: "התנוסס באהבת האדם שבו"

גדול הדור של הציבור החרדי, הרב גרשון אדלשטיין, הלך לעולמו בגיל 100 ונשיאת ועד רבניות אירופה פרסמה דברי ניחומים: "אם יש זמן שלא יכול להרשות לעצמו כזה אבדן, זה עכשיו. בשסע הנורא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 11:39 י בסיון התשפג

הרבנית ימימה מזרחי סופדת: "התנוסס באהבת האדם שבו"
צילום: יעל אילן, פרשה ואשה

אבל במגזר החרדי: מנהיג הציבור החרדי-ליטאי, הרב ירחמיאל גרשון אדלשטיין הלך לעולמו היום (ג') בגיל 100, לאחר החמרה במצבו הרפואי. הוא שימש כראש ישיבת פוניבז' בבני ברק, נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה, ונשיא ועד הישיבות. הרבנית ימימה מזרחי, נשיאת ועד רבניות אירופה ודרשנית מוכרת, ספדה לגדול הדור. 

בראיית הרע אצל מי ששונה ממך, התנוסס הרב אדלשטיין ברוחב דעת

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה כך: "אין זמן טוב לצדיק כזה להילקח, אבל אם יש זמן שבו היינו זקוקים לדמות כזו, כמו הרב גרשון אדלשטיין, אם יש זמן שלא יכול להרשות לעצמו כזה אבדן, זה עכשיו. בשסע הנורא, בראיית הרע אצל מי ששונה ממך, התנוסס הרב אדלשטיין ברוחב דעתו, באהבת האדם שבו, ביחס האישי לכל תלמיד, לכל סוגיה שהוצגה בפניו, לכל אדם. איפה ישנם עוד אנשים. מלאכים כבני אדם". הרבנית הוסיפה ציטוטים של הרב זצ"ל, וחתמה בהשתתפות בצער של המשפחה ועם ישראל. 

כוחות גדולים נערכים לתגבר את מסע הלוויה שיערך ככל הנראה בשעות הצהריים בבני ברק, ובמגן דוד אדום כבר הודיעו כי המתנדבים, בשיתוף עם איחוד הצלה, יתפרסו בשטח בכוחות מתוגברים על מנת להעניק מענה רפואי מיידי לכל נפגע שיזקק לכך.