כוכב הילדים: זו המצווה שלקחתי על עצמי

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, יובל שם טוב ("יובל המבולבל") חשף את המצווה שלקח על עצמו בחודשים האחרונים, ושיתף את עוקביו בהשפעותיה עליו, "מאז שאני עושה את זה כל יום משהו נרגע בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 13:11 יב באלול התשפג

כוכב הילדים: זו המצווה שלקחתי על עצמי
יובל המבולבל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יובל שם טוב, הידוע בשם הבמה "יובל המבולבל", הוא אחד מכוכבי הילדים המצליחים בארץ כבר במשך שנים. בשנים האחרונות ניסה להיכנס לעולם המבוגרים עם השתתפות בריאליטי "הישרדות" ומספר הופעות נוספות, וכעת מנצל את מעמדו כדי לשתף בחשבון האינסטגרם שלו במצווה שהחליט לקחת על עצמו.

יובל שם טוב: "מאז שאני עושה את זה כל יום משהו נרגע בי"

"בחודשים האחרונים לקחתי על עצמי בכל בוקר ליטול ידיים ולהניח תפילין", כתב שם טוב, לצד תמונה עם סידור בידיו ותפילין על ראשו, "ואני רוצה לספר לכם שזה עושה לי כל כך טוב בחיים. במקום לקום בבוקר לשגרת היום של טלפונים, הודעות, חדשות, רשתות חברתיות ושאר ירקות, אני פשוט לוקח כמה רגעים קסומים, רגעים של התייחדות עם הבורא שלי".

את הרגעים האלו מנצל שם טוב בכדי להגיד תודה, לבקש סליחה, להתפלל באהבה, לבקש בקשות ולהרגיש החיבור לעם. "מאז שאני עושה את זה כל יום משהו נרגע בי, אני הרבה יותר שליו ומאושר. אני מוקיר תודה על כל דבר קטן שקיים בחיי והכי חשוב אני מרגיש שייכות לדבר טוב ונפלא". שם טוב הודה שניתן לעשות זאת בדרכים אחרות, אך התגאה בדרך שבחר.