יובל המבולבל שיתף תמונה מתקופת הצבא: "זאת המציאות שלנו"

לרגל יום הזיכרון, כוכב הילדים המוכר שיתף תמונה מימי השירות שלו בצבא כלוחם וקצין, ושיתף, "לא פעם ולא פעמיים יצאתי לפעולות ומבצעים מתוך ידיעה שאני מסכן את חיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 16:22 ג באייר התשפג

יובל המבולבל שיתף תמונה מתקופת הצבא: "זאת המציאות שלנו"
צילום: shutterstock

יובל שם טוב הוא אחד מכוכבי הילדים המוכרים ביותר בארץ כבר שנים רבות. כמעט אין ילד שלא מכיר את דמות הבמה שלו, "יובל המבולבל", שמרבה לעשות טעויות ושטויות. בשנים האחרונות שם טוב ניסה לעשות קפיצה לעולם המבוגרים, עם השתתפות בתכנית "הישרדות" ברשת 13. היום (ב'), ערב יום הזיכרון, כוכב הילדים שיתף תמונה שלו מימי הצבא.

"זאת המציאות שלנו, מדינה קטנה מוקפת אויבים"

"צבא הגנה לישראל", כתב כוכב הילדים, "זה השם של הצבא שלנו". שם טוב סיפר ל-102 אלף עוקביו כי בשירותו הצבאי שירת כלוחם וכקצין. "לא פעם ולא פעמיים יצאתי לפעולות ומבצעים מתוך ידיעה שאני מסכן את חיי", שיתף השחקן, "במטרה להגן על המולדת שלנו, והייתי שלם עם זה, כי זאת המציאות שלנו. מדינה קטנה מוקפת אויבים שרוצה לתת לתושביה חיים של שקט וביטחון ובזכות הצבא, החיילים ואנשי הביטחון אנחנו זוכים לחיות את חיי השגרה שלנו". שם טוב חתם את הפוסט שלו באמירה כואבת לזכר הנופלים, "שהגנו בגופם ונפשם וגם לזכר נפגעי פעולות האיבה שאיבדו את חייהם על קדושת המולדת".