ירון אברהם זועם: ניסיתי להתעלם אבל זה חזק ממני

ירון אברהם נחשף לציוץ של מגי אוצרי, שהביעה התנגדות למינויו של אורי איזק ככתב לענייני שטחים לאחר נישואיו לנוי בר. הכתב הבכיר לא הצליח להישאר אדיש: "אני באמת שואל - נפלת על השכל?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 14:34 יא באלול התשפג

ירון אברהם זועם: ניסיתי להתעלם אבל זה חזק ממני
ירון אברהם, צילום: ללא

לפני פחות משבועיים נישא אורי איזק, כתב חדשות 12, לבחירת ליבו נוי בר, הדוברת של חבר הכנסת של עמיחי שיקלי. אתמול זכה איזק לבשורות נוספות, כשמונה לתפקיד כתב לענייני השטחים בחברת חדשות 12. במסגרת תפקידו החדש יסקר את ההתיישבות וישמש גם ככתב נוסף לענייני צבא לצידו של ניר דבורי, שישמש ראש הדסק לענייני צבא.

אלא שלא כולם שמחו מהמינוי, והיו גם מי שגינו אותו. מגי אוצרי, סופרת ופובלציסטית, הגיבה בחשבון הטוויטר שלה. "זכור לי שפעם אשכרה נאסר על עיתונאית איכותית לעסוק בעניינים שקרובים פוליטית לבעלה, כי מראית עין והכל", כתבה, "אבל אלו היו ימים אחרים ויפים, אני מבינה. ימים עם סטנדרטים עיתונאיים".

ירון אברהם זועם: נפלת על השכל?

כתב חדשות 12, ירון אברהם, נחשף לציוץ ולא הצליח להבליג. "ניסיתי להתעלם אבל זה חזק ממני", כתב במענה לאוצרי, "אני באמת שואל: את נפלת על השכל? באיזה עולם את מקטינה אדם (מוכשר וחכם אבל ניחא) רק בגלל בת הזוג שלו שגם עליה את לא יודעת דבר וחצי דבר? מי שמך? מי את? בשם אילו ערכים ליברליים דמיקולו את אומרת את הדברים?".