ליבי נחימובסקי חוגגת: "תדעי שמגיע לך טוב"

כוכבת הרשת המוכרת והאמא הצעירה חגגה עוד שנה, ולא שכחה להודות על הטוב שמקיף אותה. לעוקבות הרבות היא סיפרה כיצד ציינה את היום המיוחד, "רק אני עצמי ובוראי. הרבה דמעות ותפילות ובקשות היו שם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 15:48 י באלול התשפג

ליבי נחימובסקי חוגגת: "תדעי שמגיע לך טוב"
נחימובסקי חוגגת , צילום: שי הנסב

מזל טוב: אושיית הרשת המוכרת, ליבי נחימובסקי, חוגגת עוד שנה. החב"דניקית, שמתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל עם מעל מאה אלף עוקבות, היא גם אמא לששה ילדים קטנים, אותם ילדה בגיל צעיר, המשותפים לה ולבעלה לשעבר, הרב יעקב נחימובסקי. ליבילנד אף השיקה לאחרונה סדרת מוצרי טיפוח ולייף סטייל, עם סדרת שפתונים משלה.

"השבוע הפכתי רשמית לאישה בת 34", היא שיתפה בהתרגשות את העוקבות הרבות. לדבריה, היא עדיין מרגישה ילדה שלומדת ללכת ובד בבד מרגישה שעברה מסכת חיים המתאימה לאישה בעשור העשירי לחייה.

"את הבוקר של יום הולדתי, ד׳ באלול, התחלתי עם קפה ומאפה מול הזריחה בים, לבד. רק אני עצמי ובוראי. הרבה דמעות ותפילות ובקשות היו שם, עבורי ועבור משפחתי. הרגשתי בליבי הודיה עצומה על כל המתנות המדהימות שקיבלתי בחיי, ועל אלה שעוד בדרך אליי".

נחימובסקי איחלה לעצמה להמשיך ולראות את הטוב גם בקשיים, "להאמין בכל ליבי שבסוף הכל מסתדר לטובה. אני מייחלת לשלווה פנימית אמיתית ורוגע, ומעל הכל אני רוצה להזכיר לעצמי שוב פעם וגם לכל מי שקוראת אותי עכשיו, תדעי, שמגיע לך טוב. ואפילו טוב מאוד".

את הפוסט חתמה בהבטחה לא לוותר על חגיגת יום הולדת עם חברים ומשפחה, "כי אם יש משהו שהבנתי ממרום גילי זה שחגיגות (לצערי) לא יפלו עלינו מהשמיים אם לא נפיק אותן".

ליבי נחימובסקי חוגגת יום הולדת