ליבי נחימובסקי לא מוותרת על האהבה: "לא רוצה ולא חושבת שצריך"

כמעט חצי שנה מאז שהתגרשה מאבי ששת ילדיה, ליבי נחימובסקי יכולה להודות שהיא המשיכה הלאה, ונחושה לא לוותר על האהבה, "חד וחלק, אני רואה את עצמי בזוגיות בעזרת השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/23 10:29 יט באייר התשפג

ליבי נחימובסקי לא מוותרת על האהבה: "לא רוצה ולא חושבת שצריך"
צילום: שי הנסב

ליבי נחימובסקי הפכה בתקופה האחרונה מאושיית רשת חרדית לדמות מדוברת בכל מקום. לפני כחמישה חודשים היא התגרשה מבעלה לשעבר ואב ששת ילדיה, ולא מזמן הסעירה את כולם שבחרה להוריד את הפאה ולחזור לשערה הטבעי, זמן קצר אחרי הגירושין. אתמול (ג') נחימובסקי התראיינה ליפעת הללי אברהם ב"mako" ושיתפה על התחושות שאחרי הגירושין, ועל השאיפות שלה הלאה.

ליבי נחימובסקי: "אני רואה את עצמי בזוגיות בעזרת השם"

"אני היום כמו אז, שום דבר לא השתנה", הודתה האושייה, "אני כבר סוג של עיכלתי והמשכתי הלאה". כשנשאלה האם היא בקשר עם הגרוש השיבה, "יש לנו שישה ילדים משותפים, מנהלים את ההורות המשותפת בשבילם". למרות שהייתה נשואה לגרוש זמן רב, נחימובסקי לא מתלבטת כששואלים אותה על אהבה חדשה. "חד וחלק אני לא רוצה ולא חושבת שצריך לוותר על אהבה", היא קבעה, "אז אני רואה את עצמי בזוגיות בעזרת השם".

בכל הנוגע לילדים, גם להם לקח זמן להתאושש מהגירושין. "בהתחלה הם היו בהלם לעבור מהבית שלי לבית שלו", שיתפה נחימובסקי, "אבל עכשיו הם כבר התרגלו, הם מדברים, משתפים ופתוחים יותר". נחימובסקי מרבה לדבר עם הילדים על הקשיים, "לפעמים מספיק רק שאני אדבר את המורכבות של הדבר, והילדים כבר רגועים".