יעל בר זוהר נזכרת: כמה אהבתי להיות בעזרת נשים

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, השחקנית והדוגמנית התייחסה לקשר שלה ושל בעלה גיא זוארץ לדת, ונזכרה בימי הכיפורים הרבים בהם התארחו אצל סבתו המנוחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 10:13 י באלול התשפג

יעל בר זוהר נזכרת: כמה אהבתי להיות בעזרת נשים
צילום: Marvin photography

יעל בר זוהר, שחקנית ודוגמנית מצליחה, מדברת בפתיחות על הקרבה שלה לדת. במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם שלה, היא נשאלה לא פעם לגבי מערכת היחסים שלה עם הדת והמסורת.

יעל בר זוהר: זה הכי מחבר אותי למהות של יום כיפור

"איך את מעבירה את יום כיפור?", נשאלה בר זוהר. "בבית כנסת", השיבה, "משתדלת כמעט כל היום להתפלל שם. זה הכי מחבר אותי למהות של יום כיפור. לעשות חשבון נפש עם עצמי - איפה נפלתי, כמה רוצה להשתפר". השחקנית הודתה כי נתקלה בקשיים כשהילדים היו קטנים יותר, אך קיבלה סיוע מהאם המסורה.

שאלה אחרת שקיבלה השחקנית היא לגבי הקשר שלה ושל בעלה, גיא זוארץ, לדת. "בעיקר בזכות המשפחה של גיא יותר התחברתי", הודתה, "קידוש של שישי, בית כנסת בחגים. בדיוק היום נזכרתי כמה אהבתי להיות בעזרת נשים עם סבתא ריקילנה ז"ל של גיא בימי כיפור". בר זוהר סיפרה כי במשך שנים התארחו אצל הסבתא והיא הייתה יושבת לידה בתפילות ומסבירה לה מתי עומדים, מתי יושבים ומה עושים בכל חלק. "הרווחתי איתה הרבה זמן איכות", סיכמה.