הטייס כתב מכתב אישי לעמית סגל - כך הוא הגיב

טייס קרב במילואים כתב מכתב גלוי לעיתונאי עמית סגל, בו הוא מסביר מדוע הוא רוצה להשתמט ממילואים, סגל ענה: "את חטאיי אני מזכיר היום: שירתתי בגל"צ. לכן, נראה שלעולם לא אוכל להבין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/23 09:42 ח באלול התשפג

הטייס כתב מכתב אישי לעמית סגל - כך הוא הגיב
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הביקורת שהעביר העיתונאי עמית סגל על משרתי המילואים שהחליטו להפסיק להתייצב לשירות מילואים בעקבות מהלכי הממשלה, בועז כץ, טייס מסוקי קרב במילואים שיגר אל סגל מכתב ברשתות החברתיות בו הוא מסביר מה עומד מאחורי ההחלטה. סגל לא נשאר אדיש וענה לו בטורו השבועי בעיתון ידיעות אחרונות.

עמית סגל: "את חטאיי אני מזכיר היום: שירתתי בגל"צ"

סגל כתב: "את חטאיי אני מזכיר היום: שירתתי בגל"צ. לכן, נראה שלעולם לא אוכל להבין מה זה אומר לסכן את חייך בשליחות המדינה. אני מודה שאינני משתגע במיוחד על טיעוני אד הומינם, מהטעם שהם חרב פיפיות. האם, למשל, נתניהו רשאי לדעתך לענות למתקפה של לפיד על הטיפול בגל הפיגועים במענה שמי ששירת ב'במחנה' לא יכול לתקוף קצין שנפצע במבצעים נועזים בסיירת מטכ"ל"?.

"טייסים שהחליטו שמותר להם להפקיר את בטחון המדינה"

העיתונאי הסרוג הוסיף: "מי שאתה צריך להתמודד איתו באמת, בועז, הוא לא ג'ובניק בגל"צ, אלא עשרות ומאות אלפי הלוחמים בהווה ובעבר שסיכנו את חייהם בשליחות המדינה, בדיוק כמוך, ועדיין אינם מפקירים את עמדתם נוכח פני האויב, בגלל חקיקה שהם מתנגדים לה בתוקף. מה היית עונה לטקסט הזה לו כתב אותו אחי, מילואימניק בגדוד 51 של גולני שסיכן את חייו בעזה? או השכן שיצא למילואים ביו"ש לא מזמן ועזב גם הוא את אשתו וילדיו? איזה טיעון נשאר לך נגד הטקסט, כשמחליפים את שם הכותב"?

עמית סגל

עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

לסיום כתב סגל: "אין זה מאבק בין הטייסים הנועזים ובין שאר העולם הג'ובניק. זה מאבק בין טייסים שהחליטו שמותר להם להפקיר את ביטחון המדינה, ובין אלה שחושבים שגם במאבק נוקב על דמותה של המדינה, ביטחון המדינה חשוב יותר".