נוסטלגיה: כוכב הילדים שחזר בתשובה והקומיקאי המתחזק נפגשים על במה אחת

שני כוכבי הילדים שחזרו בתשובה, גיל ססובר ועודד מנשה, ייפגשו על במה אחת במופע "הפרויקט של גיל ססובר - מופע שגדלנו עליו", מופע סטנד אפ מוסיקלי חדש עם להיטים נוסטלגיים לצד סטנדאפ וסיפורים אישיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 17:14 ז באלול התשפג

נוסטלגיה: כוכב הילדים שחזר בתשובה והקומיקאי המתחזק נפגשים על במה אחת
גיל ססובר, צילום: מיכל קראוס

בין גיל ססובר ועודד מנשה יש לא מעט במשותף. שניהם היו כוכבי ילדים שהופיעו בערוץ הילדים ובקומדי סטור, שניהם חזרו בתשובה ושניהם עדיין בתודעה הציבורית, כל אחד בתחומו. בקרוב שניהם יפגשו על במה אחת, כשכוכבי העבר יתאחדו בפרוייקט מיוחד של ססובר. רק לפני רגע הזמר והקומיקאי כבש את זאפה, וכעת מתכונן למופע ראש השנה.

"הפרויקט של גיל ססובר - מופע שגדלנו עליו"

בהופעה שתתקיים בתאריך 14.9.23 בגריי יהוד, הזמר יארח את עודד מנשה, ליאת אחירון, איתי שגב ורובי דואניאס. המופע בשם "הפרויקט של גיל ססובר - מופע שגדלנו עליו" הוא מופע סטנד אפ מוסיקלי חדש, בו הוא משלב להיטים מתוכניות הטלוויזיה השונות בהן השתתף לצד סטנדאפ וסיפורים אישיים מאז ומהיום.

צילום: אלבום פרטי

"אולי זה הגעגוע לילדות ולתקופה התמימה של הניינטיז ואולי זה ההומור והשירים שכולם מכירים בעל פה", אמר ססובר, "על רקע המציאות של ימינו אנשים מחפשים נחמה ואמת, משהו שהיה שם בילדותם, וכנראה שיש את זה במופע. אני קורא לזה מחאה של שמחה. יש תחושה בתקופה האחרונה שאנשים מחפשים לחזור למשהו תמים, אולי לילדות, לאמת? משהו שמורגש באוויר. במקרה, והרי אין מקריות בחיים, הכרתי להקה גלילית קסומה ואנרגטית, 'הפרויקט המקומי', ואיתם החלטתי להעלות את המופע שמשלב הומור ושירים קצביים וטובים, שאת חלקם הגדול מכירים כולם".

צילום: אלבום פרטי

צילום: אלבום פרטי