חנן בן ארי מבהיר את מצבו הדתי: "אני ביחסים אחרים לגמרי עם אלוהים"

הזמר הסרוג השיב לשאלת אחד העוקבים, שניסה להבין מה השתנה בקשר שלו עם הדת והאמונה - והבהיר כי הוא לא יוצא מהדת: "אני הרבה פחות מונע מפחד ואשמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 09:15 ז באלול התשפג

חנן בן ארי מבהיר את מצבו הדתי: "אני ביחסים אחרים לגמרי עם אלוהים"
חנן בן ארי בדרך לאמריקה, צילום: eclipse media

הזמר הסרוג חנן בן ארי השיק לפני מספר שבועות עם אלבום חדש והופעה חדשה, עם שירים חשופים שמגלים טפח מהעולם הרגשי של הזמר ועוסקים גם בקשר המורכב שלו עם הדת. בעקבות זאת, מעריצים רבים שאלו את עצמם מה באמת מתרחש בחייו של הזמר, ואחד העוקבים שלו באינסטגרם החליט לשאול אותו ישירות הם חל שינוי ביחסו לדת.

חנן בן ארי: "אני ביחסים אחרים לגמרי עם אלוהים"

"בהופעה שלך היה נשמע שאתה קצת יוצא מהדת אבל נשאר עם אמונה, זה נכון?", שאל העוקב את בן ארי. הזמר השיב בכנות בסטורי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו: "לא. זה אומר שאני ביחסים אחרים לגמרי עם אלוהים", כתב והסביר: "שאני הרבה פחות מונע מפחד ומאשמה".

"בפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה"

בריאיון שערך לרן בוקר לאחרונה, בן ארי סיפר על התחושות שמלוות אותו בשנתיים האחרונות: "מן גאות ושפל בנפש. הכול קורה בחוץ: ההופעות מלאות והקהל צורח את השירים ואתה מתחיל לקצור פירות במובן הכלכלי, ובית חדש, הכול קורה. ובפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה", שיתף הזמר.

"הכול תקוע והכל סתם, והכל לא מרגש חוץ מכדורגל, ומחשבות שהכול עוד שנייה יגמר, ושיגמר כבר, 'יאללה מי צריך את זה בכלל'. משפטים רעים שרצים לך בראש ואתה מנסה להבין מאיפה זה בא כדי לטפל". לזמר חשוב להבהיר: "זה לא כל הזמן. זה פתאום תקף אותי. חרא זאת מילה יפה אפילו, היא בועטת כזאת. יש תקופה של כלום. שהמוניטור כאילו מראה קו ישר".