צדיק: חנן בן ארי סיים הופעה ולא שכח את חודש אלול

מאז נכנס חודש אלול רבים החלו באמירת הסליחות המסורתית, אבל מה עושה זמר מצליח שמופיע עד מאוחר? לאחר ההופעה ברידינג יצא בן ארי עם נגן והחל באמירת סליחות משותפת עם הקהל שהגיע להופעה | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 09:39 ה באלול התשפג

צדיק: חנן בן ארי סיים הופעה ולא שכח את חודש אלול
חנן בן ארי, אמירת סליחות עם הקהל, צילום: אהרון גדליה

עבור רבים, אחד הדברים המרכזיים בחודש אלול, הוא אמירת הסליחות המסורתית, כאשר רבים מחכים לחצות הלילה על מנת לזכות במצווה וגם להתעורר בתפילה לקראת הימים הנוראים. מי שהגיעו להופעתו של חנן בן ארי, זכו באמירת סליחות מעט שונה אך מרגשת.

אמירת סליחות יחד עם הקהל של המופע

מיד לאחר הופעתו של בן ארי ברידינג תל אבי, יצאו הזמר ונגן הלהקה יעקב אסרף אל מחוץ לאולם ויחד עם הקהל שהגיע למופע החלו באמירת סליחות, כך מתיעוד שפרסם העיתונאי רן בוקר. בתיעוד נראים בן ארי ואסרף כשהם שרים את הפיוט "עננו" יחד עם הקהל הרב במקום.

חנן בן ארי והקהל באמרית סליחות צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של רן בוקר, ynet

אחרי ההצלחה בישראל: בן ארי יופיע בצפון אמריקה

אחרי שסגר סדרת הופעות ענק עם אלבומו החדש "עטלף עיוור" באסקפו תל אביב - בהיכל שנבנה מאפס ל-7,400 איש, הזמר הסרוג חנן בן ארי מתחיל להתכונן ליעד השאפתני הבא. אמנם הוא כבר עשה את זה בעבר, אבל עם אלבום חדש ונוגע - אין מרגש מסיבוב הופעות נוסף בחו"ל.

"ניו-יורק, לוס-אנג'לס, מיאמי וקנדה. זוכרים את הטירוף שהיה שנה שעברה? בנובמבר אנחנו חוזרים!", כתב הזמר בחשבון הפייסבוק שלו, והזמין את המעריצים להתחיל ולרכוש כרטיסים להופעות שיערוך ברחבי אמריקה.