אילנית לוי חושפת: "אני חיה את הפחד היומיומי"

במסגרת קמפיין להעלאת המודעות כלפי סרטן השד, אילנית לוי, פרזנטורית המותג גולברי, חשפה את ההתמודדות האישית עם המחלה ואת הניתוח שעברה להסרת הגידול, "אני חיה את הפחד היומיומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 15:20 ו באלול התשפג

אילנית לוי חושפת: "אני חיה את הפחד היומיומי"
אילנית לוי, צילום: שי יחזקאל

חברת האופנה גולברי יצאה בקמפיין חדש להעלאת המודעות לגבי סרטן השד, לרגל חודש המודעות ובמטרה לעודד נשים וצעירות להיבדק. אילנית לוי, פרזנטורית המותג, הגיעה היישר מחופשת הקיץ המשפחתית לצילומי הקמפיין החדש. במסגרת הצילומים, חשפה לוי חוויה אישית ומטלטלת שעברה.

אילנית לוי עברה ניתוח להסרת גידול בשד

אביה של לוי נפטר ממחלת הסרטן לפני כ-15 שנה ומאז מנחת הטלוויזיה מקפידה להיבדק באופן קבוע. במהלך הצילומים חשפה כי אובחן אצלה גוש בשד, ולאחר ביופסיה עברה ניתוח להסרתו. מאז היא נבדקת כל שלושה חודשים, כדי לוודא שהמחלה לא תשוב. "כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו חשוב לי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, זה מציל חיים", אמרה לוי, "אני חיה את הפחד היומיומי ואם פעם הייתי דחיינית של רופאים, הגילוי המוקדם נתן לי דחיפה להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא".

צילום: שי יחזקאל

כשגולברי פנו לפרזנטורית היא לא היססה. כנשאית של גן הסרטן, חשוב לה יותר מכל לעודד צעירות ונשים להיבדק באופן קבוע ולפנות מזמנן כדי להציל את עצמן. "חודש המודעות לסרטן צבוע לא סתם בורו, זה צבע אופטימי", טענה, "אז נקווה שכל נשות ישראל יקבעו תור ויעשו את הצעד. אם שיתוף הסיפור האישי שלי יגרום לחלק גדול מהנשים לקום ולהיבדק, מבחינתי עשתי את שלי".

צילום: שי יחזקאל