אילנית לוי מתפוצצת: "תופעה מכוערת ומסוכנת"

בעקבות האירוע בו נזרק בקבוק מים לעבר הזמרת אלין גולן במהלך הופעה, אמה, הדוגמנית אילנית לוי התייחסה לטרנד הנפוץ וטענה כי מדובר בטרנד מסוכן ומזעזע: "זה לא מצחיק ולא מגניב בשום צורה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 05/07/23 08:47 טז בתמוז התשפג

אילנית לוי מתפוצצת: "תופעה מכוערת ומסוכנת"
צילום: שי יחזקאל

הדוגמנית ומנחה אילנית לוי מרבה לשתף בעמוד האינטסגרם שלה בתחושותיה ובדעותיה. במהלך הופעה של בתה, אלין גולן שהופיעה אמש (ג') ברמלה, נזרק לעברה בקבוק מים שפגע ברגלה. בעקבות האירוע, התייחסה אילנית לטרנד הנפוץ בו זורקים חפצים לעבר זמרים וטענה כי מדובר בטרנד מסוכן ומזעזע.

"מה זאת התופעה הזאת? זאת תופעה מכוערת, מסוכנת וגם לא מכבדת ואני לא מבינה מה זה נותן. מה? זה לא מצחיק ולא מגניב בשום צורה, לא מדובר רק בקבוקים, גם באבנים נזרקים לעבר הבמה. מה זה?", טענה הדוגמנית בסטורי שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה.

לאילנית לוי נמאס: "מישהו יכול להסביר לי למה?"

נזכיר כי לפני חודש, אילנית מצאה את עצמה תקועה בפקק באמצע איילון, ולא יכולה הייתה לסבול את התחושה המרגיזה. "זה לא דבר נורמלי", היא התלוננה על הפקקים, "אני לא יודעת למי להתמרמר, אין לי עם מי לדבר". לוי שיתפה את העוקבים שהנסיעה לא מתקדמת, אפילו לא זוחלים בכביש, פשוט עומדים מבלי לזוז כלל. "זה לא דבר נורמלי", היא חזרה שוב, "מישהו יכול להסביר לי למה? שנים מנסה להבין למה", היא המשיכה ושאלה. "אני לא יכולה לסבול את זה".

צילום: אייקונז

רבע שעה לאחר מכן לוי העלתה סטורי נוסף, בו שיתפה את העוקבים כי גם לאחר 15 דקות היא כמעט ולא התקדמה, "50 מטר, אפילו פחות", אמרה, אך מיהרה להבהיר, "החלטתי שאני מכילה את האירוע הזה, מחייכת את האירוע הזה", אמרה חצי ברצינות וחצי בצחוק, ובעיקר חיכתה לשחרורו של הפקק.