פעיל הימין תקף את אשת התקשורת: "הסתה פרועה"

איש הימין יואב אליאסי, המוכר בשם הבמה "הצל", יצא במתקפה חריפה נגד מגישי תוכנית הבוקר של ערוץ 12, כיון שלדבריו "צחקו וצהלו" לאחר הדיווח על הפיגוע. רוזנברג ביקשה מהעוקבים ברשת לשתף את האמת וכתבה: "דובר בהסתה פרועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 16:38 ד באלול התשפג

פעיל הימין תקף את אשת התקשורת: "הסתה פרועה"
הצל, צילום: Sraya Diamant/Flash90

יואב אליאסי, "הצל", הידוע בדעותיו הימניות תקף הבוקר (ב') בחריפות בחשבון הפייסבוק שלו את המגישה המוכרת פאולה רוזנברג מהתוכנית "פאולה וליאון". עיקר טענתו של הצל כלפי צמד המגישים המוכר, הייתה על כך שעל פי שיטתו, הם הקדישו "זמן קצר" לסיקור הפיגוע, ואחר כך עברו לשדר תכנים בידוריים: "לא רק שבערוץ 12 השידורים ממשיכים כרגיל, גם צוחקים וצוהלים שם" כתב אליאסי בזעם, "פתאום פאולה לא צועקת על אלימות נגד נשים בפרצוף זועם", כך טען. יש לציין כי קטע הוידאו הקצר מהתוכנית מוכיח דווקא אחרת.

בהמשך הפוסט החריף, האשים הצל את פאולה וליאון בסיקור חפוז של הפיגוע כיון שאירע בהתנחלות ולא בתל אביב: "אני רק מתזכר אתכם שבפיגוע בתל אביב השידור נעצר ליומיים אבל אלו מתנחלים אז אין להם חשיבות". לפוסט התוקפני צירף הצל צילום מסך של התוכנית מהשעה 11:20, המגבה לכאורה את טענותיו החריפות.

פאולה: "מדובר בהסתה פרועה, שקרית והזויה"

פאולה רוזנברג מגישת התוכנית הגיבה לדבריו, ופוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה ביקשה מעוקביה לשתף את דבריה כדי להימנע מפייק ניוז. "אני פונה אליכם/ן בבקשה אישית שתשתפו את הפוסט הזה כדי למגר שקרים זדוניים שמפזר אודותינו אדם מסוים, ברגעים אלו ממש, ברשתות החברתיות. דברי ההסתה שהוא מפיץ כוללים צילום מסך מהאולפן וכיתוב כאילו 'צהלנו באולפן לאחר היוודע דבר הפיגוע הבוקר'. למותר לציין שמדובר בהסתה פרועה, שקרית והזויה במיוחד". היא הוסיפה כי לאחרונה עלה בה החשש, שאותם דברים שהוא כתב יגיעו לאדם לא בריא, "שירקום חלילה וחס תכנית לפגוע בי על סמך ההתנהגות שייחס לי אותו שקרן ומסית".

רוזנברג אף שיתפה קטע קצר מהתוכנית בו נראה כי אותן הטענות של "הצל" משוללות כל יסוד. "מנצלת את ההזדמנות למסור שוב ניחומים ולשלוח כוחות חיזוק לכל האוהבים והקרובים של הנרצחת בת שבע ניגרי ז"ל, שולחת גם איחולי החלמה לבתה ולאריה לייב שנפצעו באירוע המזעזע".