הצל בפרגון נדיר לקרן פלס: "גאה בך שאת לא שותקת"

יואב אליאסי, הצל, הידוע בדעותיו הימניות מחזק את הזמרת ששיתפה בתחושותיה הקשות אחרי השתתפות בהפגנות: "זאת זכותך להשמיע את קולך ומי שמאיים הוא פחדן סותם פיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 17:37 כה בניסן התשפג

הצל בפרגון נדיר לקרן פלס: "גאה בך שאת לא שותקת"
הצל, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אחרי שהשתתפה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, הזמרת המצליחה קרן פלס שיתפה את עוקביה כי היא מאויימת. "קיללו אותי ושלחו לי הודעות נאצה מבהילות. מאיימים שלא יבואו לשמוע אותי, כלכלת משפחתי בסכנה, מפעל חיי", כתבה פלס. מי שחש להגנתה הוא לא פחות מיואב אליאסי, הצל, הידוע בתפיסותיו הימניות.

הצל לקרן פלס: "תשמעי לשועל קרבות פוליטיות ותיק, בישראל יש מחיר לדעה"

"היי קרן פלס, קראתי וראיתי את מה שכתבת ואת האיומים והחששות שלך. תשמעי לי לשועל קרבות פוליטיות ותיק: בישראל יש מחיר לדעה שלך ויש מחיר לצד פוליטי", כתב הצל בפייסבוק שלו. "אבל אין לך מה לדאוג כי את ב'צד הנכון'. את בצד שעליו מרוחה השמנת", הוא המשיך והסתייג.

הוא שיתף בחוויה האישית שלו בתור אמן שבוחר לבטא בפומבי את דעותיו הימניות. "אותי ניסו להשתיק בכל דרך ולקחו לי את הבמה לשנים ארוכות, השמיצו אותי, פגעו במשפחתי, ניסו לחסל אותי עם ילדיי, פגעו ברכב שלי, עשו גרפיטי עם המילה 'מוות לצל' מחוץ לביתי וזה עדיין לא עניין אף אחד בתקשורת, ואת מקבלת הגנה מיידית".

קרן פלס. מאויימת | צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

הצל על הצביעות של קרן פלס: "יריקה בפרצוף"

"אבל עזבי אותי, זה לא האישיו", המשיך. "אני אגיד לך משהו, אני גאה בך שאת לא שותקת. לא מסכים איתך פוליטית, חושב שיצאת סופר צבועה עם התלבושת של העלק שפחה שלך, זה הרגיש לי כמו יריקה בפרצוף של כל נאנסת ומותקפת מינית שעד אז שתקת, אבל כשכולן לבשו את זה מאצלכם אז פתאום זה מגניב כי זה נגד הממשלה. אבל כמו שאמרתי את אמיצה ואסור לך לשתוק, וגאה באומנים שאומרים את דעתם גם אם היא מכעיסה אותי, וזה מה שיפה בדמוקרטיה".

מחאה נגד הרפורמה

מחאה נגד הרפורמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אליאסי הדגיש את סלידתו מחרמות, נגד כל אמן. "ונכון, אני עונה לאלו שבצד הפוליטי הפוך בצורה קשוחה, ישירה ויש שיגידו אף קיצונית אבל אני לא קורא להחרים אותם ולא לפגוע בהם. כן מאוד חשוב להגיד שאני לא מסכים וזה בסדר. ואת לעומת 99 אחוז מהאומנים מימין - ויש הרבה בארון - וחלק מהשמאל שמתחבאים ומפחדים להגיד את דעתם, לא מפחדת וזה ראוי לשבח! זה דמוקרטיה!".

הוא סיים: "אז בואי נסכים לא להסכים, אבל כן נסכים שזאת זכותך להשמיע את קולך ומי שמאיים הוא פחדן סותם פיות ומי שקורא להחרים הוא אנטי-דמוקרטי ובושה. בסופו של דבר כולנו כאן ביחד ומותר לנו לכעוס אחד על השנייה, אבל אסור שזה יגיע לנקודת הפיצוץ שמשם אין חזרה".