מנחוס: גיא הוכמן נכנס ברכב חונה - בחו"ל

למרות שעבר אירועים מטלטים בתקופה האחרונה, הקומיקאי גיא הוכמן עבר אותם כמו שרק הוא יודע, עם חיוך ומלא הומור. הפעם המזל תפס אותו בחו"ל שבטעות נכנס ברכב חונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/23 19:44 ג באלול התשפג

מנחוס: גיא הוכמן נכנס ברכב חונה - בחו"ל
גיא הוכמן, נאחס, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן ידוע בשמחת החיים שלו, כאשר גם באחת התקופות הקשות בחייו, קשה היה שלא להתפעל מהדרך בה שידר הוכמן אופטימיות ושמחת חיים. אך נראה שהמזל הרע טרם עזב את הוכמן והפעם העלו הקומיקאי ואשתו תיעוד של הוכמן נכנס ברחב חונה בזמן שהוא מבלה בחופשה בחו"ל.

בסרטון שהעלו לרשתות החברתיות, נראה הוכמן מגיע לחניות במרכז מסחרי כשרגע לפני שנכנס לחניה התנגש ברכב הסמוך, הוכמן נשמע אומר לאשתו: "מה עושים צ'אפ?". הוכמן כמו הוכמן, העלה את הסרטון לרשתות וכתב: "אני: חייב לטוס לחו"ל לשכוח את הצרות שלי, חו"ל:..".

גיא הוכמן

גיא הוכמן , הומור אופייני. צילום: באדיבות המצולם

"מישהו למעלה החליט לרכז לך את כל הצרות בחודש"

העוקבים של הוכמן הגיבו בשילוב של חוש הומור אופייני ודאגה להוכמן. אחת כתבה: "וואי אתה צריך נראה לי לא רק לשרוף מרווה אלא לשרוף איזה פרדס כפרה" ואחר כתב: "מישהו למעלה החליט לרכז לך את כל הצרות בחודש".

הוכמן שיתפ בניתוח שעבר - בהומור אופייני

כזכור, לאחרונה התגלה בגופו של הקומיקאי המוכר סרטן האשכים, לאחר הניתוח שעבר הוא כבר שיתף תמונה עדכנית מבית החולים ומיהר להרגיע את העוקבים. "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם", כתב בהומור האופייני לו. הוכמן הודה לכל הרופאים "שמיששו אותי", ולא שכח את התמיכה המשפחתית מהבית.