מתקפה על נטע ברזילי: "פגעת בחלק גדול מהאנשים שאהבו אותך"

לאחר שהזמרת זוכת האירוויזיון נאמה בהפגנת מתנגדי הממשלה, מפרסם הצל פוסט ומבקר את התנהלותה: "אני אישית אוהב אמנים שמביעים את עצמם פוליטית אבל אני ממש לא אוהב צביעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/23 15:54 ג באלול התשפג

מתקפה על נטע ברזילי: "פגעת בחלק גדול מהאנשים שאהבו אותך"
נטע ברזילי בהפגנה, אתמול, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

גם אתמול (שבת), בדומה ל-32 השבועות מאז הוכרזה הרפורמה המשפטית, הפגינו מתנגדי הרפורמה ברחוב קפלן בתל אביב ובעוד צמתים ברחבי המדינה כאשר אחת הנואמות המרכזיות בהפגנה בתל אביב הייתה הזמרת וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי. מי שהגיב לזמרת הוא הראפר הצל שכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לדעתי טעית ופגעת מאוד".

הנאום של ברזילי בהפגנה בקפלן

ברזילי אמרה במהלך נאומה: "עם ישראל אהוב שלי, אנחנו שומעים יום יום על מקרה אלימות והדרה של נשים, על מקרה אלימות כנגד להט"בים, לא ייתכן שניסע אחורה, לא ייתכן שירמסו פה זכויות אדם, אני רוצה להצדיע לכם שאתם נלחמים על הדמוקרטיה היקרה הזו".

נטע ברזילי נואמת, אתמול

נטע ברזילי נואמת, אתמול צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כאמור, הצל הגיב לברזילאי וכתב: "ואו הפתעת נטע, לא לכל אחד יש את האומץ לעלות לבמה ולדבר על איך רומסים כאן זכויות אדם באכיפה בררנית בגלל אזור מגורים, צד פוליטי ומוצא. זה באמת חשוב". בהמשך הביא דוגמאות לאכיפה בררנית לטענות שהופנו כלפי מוחים מהימין ולבסוף כתב: "עזבי נטע, שנינו יודעים כשכל מה שרשמתי לא רלוונטי עבורך ונכנס מאוזן ויוצא מהשנייה".

"אמרתי את שלי תעשי מה שאת מוצאת לנכון"

הוא הוסיף: "מה שכן, כולנו כאן הרענו לך, הערצנו אותך, הערכנו אותך, והיינו כל כך גאים בך והיית עבורנו סמל רגע של נחת. אני אישית אוהב אמנים שמביעים את עצמם פוליטית אבל אני ממש לא אוהב צביעות". הצל סיים וכתב: "וכשלוקחים חלק בהפחדה ניסיון הפיכה אנטי דמוקרטי ופיצול והריסה של המקום הזה שנקרא ישראל זה מרגיש כמו זלזול לדעתי טעית ופגעת מאוד בחלק גדול מהאנשים שאהבו אותך. זהו אמרתי את שלי תעשי מה שאת מוצאת לנכון זה שלך".