תלמדי מנרקיס: ארבע דרכים לקשור את המטפחת בצורה מיוחדת

הזמרת המצליחה נרקיס לא מזוהה רק עם השירים שלה, אלא גם עם כיסויי הראש שהיא חובשת. הגיע הזמן ללמוד ממנה וליישם ארבעה סוגי קשירות: האסופה, הקלילה, המלכותית והעדינה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/08/23 12:18 כ באב התשפג

תלמדי מנרקיס: ארבע דרכים לקשור את המטפחת בצורה מיוחדת
נרקיס, צילום: מיכאל מישייב

הזמרת הדתייה נרקיס לא מזוהה רק עם פסקול שיריה, כי גם עם כיסוי הראש הדומיננטי לראשה. נרקיס, שללא ספק פורצת את הגבולות עם הופעה על הבמות הגדולות והשתתפות בריאליטי "רוקדים עם כוכבים", הודתה לא פעם שהכיסוי ראש הוא הרבה מעבר למצווה אלא גם אקססוריז אהוב. בהופעות השונות שלה ובתמונות שהיא משתפת באינסטגרם היא מרבה לגוון בקשירות שונות, והגיע הזמן שנלמד ממנה.

האסופה

הקשירה העגולה והאסופה היא אחת המזוהות ביותר עם נרקיס, ולא רגילים לראות אותה בנוף. היא מתאימה לאירוע רציני יותר, רשמי יותר, ובעיקר כזה שאת מעוניינת לבלוט בו. מומלץ מאוד לשלב עם המטפחת עגילים גדולים ודומיננטים.

למי תתאים: מי שלא מפחדת לצאת מהמסגרת ולהיות שונה ומיוחדת.

למי פחות: נשים עם מצח גדול, שפחות מעוניינות להבליט אותו.

הקלילה

הקשירה הקלילה של נרקיס היא זו שהכי מזכירה תחושה של שיער. היא לא גבוהה מדי, היא משתפכת על העורף והיא די פשוטה. היא מתאימה ליום-יום וגם ליציאה עם חברות, ותוכלי להחליט בעצמך כמה שיער את רוצה להוציא ממנה.

למי תתאים: מי שמתגעגעת לשיער הטבעי ורוצה את התחושה בחזרה.

למי פחות: מי שהולכת לטיול ג'יפים ולא מעוניינת שהמטפחת תתנפנף ברוח.

המלכותית

בקשירה הזו מדגימה נרקיס את מה שהיא נוהגת לומר לא מעט: כיסוי הראש הוא כמו כתר. נרקיס התהדרה בקשירה מפוארת: גם מורמת עם נפח וגם נשפכת עד המותן. הקשירה הזו מיועדת בעיקר לאירועים והשקות בהן המעמד שלך באמת מצדיק אותה.

למי תתאים: כל אחת שלא צריכה שמלה וכתר כדי להיות מלכה.

למי פחות: זו שמעדיפה לא להסתרבל ולא מעוניינת לבלות יותר מדי זמן מול המראה.

העדינה

נרקיס מרבה להופיע עם כיסויי ראש גבוהים ומרשימים, אך הפעם היא בחרה דווקא בקשירה נמוכה. הקשירה הזו קלילה, מהירה ובעיקר יכולה להתאים לכל אחת ולכל מצב: לעבודה, לפגישה חשובה או לטיול עם הילדים.

למי תתאים: מי שאוהבת פשטות ולא רוצה למשוך הרבה תשומת לב.

למי פחות: אחת שמפחדת להיתקל עם מישהי עם קשירה זהה לשלה.