כוכבת הילדים ענתה: "אני לא גרושה, אני פרודה"

מספר שבועות לאחר שהיא ובעלה נפרדו, כוכבת הילדים משתפת בהתמודדות הלא קלה: "הקיצוניות לעלות על במה, לקפוץ, לרקוד, לשיר ולשמח ולחזור הביתה כשהילדים ישנים לבדידות - זה תהום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/23 11:25 א באלול התשפג

כוכבת הילדים ענתה: "אני לא גרושה, אני פרודה"
מיכל ויצמן, חוגגת לילד, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

בתקופה האחרונה, שיתפה כוכבת הילדים המצליחה מיכל הקטנהבפרידה שלה ושל בן זוגה במשך 25 שינם, ניר ויצמן. אתמול (ה') במהלך סשן שאלות ותשובות והעלתה לאינסטגרם, נשאלה מיכל על ההתמודדות עם הפרידה והשיבה תשובה כנה שהדגישה את האמונה בבורא עולם ככוח שמשאיר אותה אופטימית.

"זה לא יפה לשאול את השאלה הזאת, אבל איך את נשארת אופטימית אחרי הגירושים שלך?" שאלה אחת הגולשות בסטורי, את מיכל הקטנה והאחרונה השיבה: "אני לא גרושה, אני פרודה. אני מצליחה להישאר אופטימית רק בזכות אמונה חזקה בבורא עולם. מתפללת בלי הפסקה". מיכל שיתפה ברגעים הקשים של הפרידה: "חוסר הוודאות, הכאב העצום, הקיצוניות לעלות על במה, לקפוץ, לרקוד, לשיר ולשמח ולחזור הביתה כשהילדים ישנים לבדידות - זה תהום".

מיכל הקטנה: "אין קבר צדיקים שלא ביקרתי בו"

מיכל הקטנה: "אין קבר צדיקים שלא ביקרתי בו", צילום: יח"צ

"בכל בוקר כשאני מתעוררת לצד הילדים שלי אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם"

לאחרונה, שיתפה כוכבת הילדים את העוקבים בדרך ההתמודדות האישית שלה: "בכל בוקר כשאני מתעוררת לצד הילדים האהובים שלי אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם, בשבילם ובשבילי". גם ויצמן נשברת לא מעט, אך בוחרת כל פעם מחדש. "לפעמים אני רוצה לצעוק 'למה? בורא עולם, למה זה מגיע דווקא לי?'", תיארה, "ודווקא אז מגיע ילד שרץ לחבק אותי ואני פורשת ידיי ואומרת: 'תודה בורא עולם! תודה שהגיע דווקא לי'".