רמי קליינשטיין: "קמתי מהשבעה והגעתי"

הזמר האהוב שיתף בהופעה המיוחדת שערך, רגע לאחר שקם מהשבעה על אימו. קליינשטיין הנרגש שיתף: "התפרקות של רגשות כל הבמה, עם קהל שלא מפסיק להתרגש ולהתלהב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/23 09:32 א באלול התשפג

רמי קליינשטיין: "קמתי מהשבעה והגעתי"
רמי קליינשטיין, צילום: Gershon Elinson/Flash90

הזמר המוערך רמי קלינשטיין חווה את אחד הרגעים הקשים בחייו עם פטירתה של אימו רותי לפני כשבועיים. מאז, כבר חזר קליינשטיין לבמות ואתמול (ה') שיתף את עוקביו בהופעה המרגשת שערך רגע אחרי שקם מהשבעה על אימו.

"התפרקות של רגשות כל הבמה"

בעמוד האינסטגרם שלו כתב קליינשטיין: "קמתי מהשבעה של אמא שלי והגעתי לאמפי שוני. זו הייתה אחת ההופעות הכי מרגשות וחזקות שהיו לי בחיים. התפרקות של רגשות כל הבמה, עם קהל שלא מפסיק להתרגש ולהתלהב, וכשהדמעות חונקות אותי, אני שומע 1,500 אנשים שרים במקומי. להקה של 4 נגנים שנשמעים כמו 10", כתב. קליינשטיין הודה לקהל וכתב: "תודה לכם על הטיפול הכי טוב שאדם יכול לקבל, תודה על החיבוק האינסופי – זה לא מובן מאליו".

קליינשטיין שיתף את הקהל בדמעות

בשבוע שעבר נפתחה סדרת המופעים "אנחנו - תחת כיפת השמיים" ביוזמת משרד התרבות, במסגרתה יתקיימו 17 מופעות של אמנים מצליחים על הבמות ברחבי הארץ. המופע הראשון בסדרה התקיים באמפי אשדוד והופיעו בו אייל גולן, עדן בן זקן, יובל דיין, רביב כנר, רמי קליינשטיין וארכדי דוכין.

קליינשטיין הופיע לצידו של גולן, לאחר שעברי לידר דחה את התפקיד, והשניים ביצעו יחד מגוון שירים. במהלך המופע שיתף קליינשטיין את הקהל בפטירת אימו ולא הצליח לעצור את הדמעות. חברו לבמה תמך בו וחיבק אותו, ובכוחות מחודשים המופע נמשך.

צילום: יפעת הללי אברהם