"זה מה שמגיע למדינה שלנו": התפילה שריגשה את רמי קליינשטיין

הזמר הויוצר, רמי קליינשטיין,ראה תיעוד בו נראים מתפללים שרים את ההלל בלחן של שירו: "עוד לא תמו כל פלאיך", ולא הסתיר את התרגשותו: "סבלנות, סובלנות, אחדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 21:23 ה באייר התשפג

"זה מה שמגיע למדינה שלנו": התפילה שריגשה את רמי קליינשטיין
רמי קליינשטיין, צילום: Gershon Elinson/Flash90

במוזיאון הסובלנות בירושלים התקיים הבוקר (ד') תפילה חגיגית המונית לרגל יום העצמאות של "בית מדרש להתחדשות". במהלך ההלל, המתפללים שרו את שירו המפורסם של הזמר והיוצר, רמי קליינשטיין, "עוד לא תמו כל פלאיך". קליינשטיין, שקיבל תיעוד מהתפילה, לא הסתיר את התרגשותו.

"האמת שתכננתי להעלות משהו אחר, אבל אחד העיתונאים שלח לי את זה הבוקר ומאוד התרגשתי. תפילת שחרית בכניסה למוזיאון הסובלנות בירושלים. זה מה שמגיע למדינה שלנו שחוגגת היום 75. סבלנות, סובלנות, אחדות", כתב קליינשטיין.

צילום: דוד שדה

עדן בן זקן בשיתוף פעולה מרגש: "תקשיבו למילים שלו ותבינו לבד"

לרגל חגיגות יום העצמאות, זמרת העשור, עדן בן זקן, החליטה לחבור לרמי קליינשטיין, ולבצע יחד איתו שיר חדש. השיר שנוצר משיתוף הפעולה בין השניים נקרא "מילה טובה" והופק ביוזמת יצרנית התוכן "ישראל בידור". "כבר תקופה ארוכה שהשיר הזה נמצא אצלי ומהפעם הראשונה ששמעתי אותו הרגשתי שזה שיר שמתאים לדואט", שיתפה בן זקן.

"פניתי לרמי קלינשטיין האגדי והצעתי לו שיקליט איתי דואט", הזמרת תיארה את התהליך, מאז חיכינו לטיימינג הנכון לדואט הזה, השיר הגיע לישראל בידור שהציעו לנו להוציא אותו יחד איתם במיוחד לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ואני הכי מאושרת שיש שהוא יוצא בטיימינג הזה. תקשיבו למילים שלו ותבינו לבד".