מעיין אדם נשברת: "זה כואב מדי, אני מדמיינת אותם"

אשת התקשורת ידועה כמי שמקדישה זמן למלחמה במכת המדינה של גננות מתעללות. לאחר שהעלתה לסטורי והתחילה לקרוא מכתב האישום נגד אחת מהן, היא נשברה: "אין לי אוויר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 18:55 ל באב התשפג

מעיין אדם נשברת: "זה כואב מדי, אני מדמיינת אותם"
מעיין אדם, כתב האישום שבר אותה, צילום: שי פרנקו

בתקופה האחרונה נרשמי עוד ועוד מקרים של גננות וסייעות מתעללות בגני הילדים והתופעה הפכה למכת מדינה של ממש. בין שלל ההורים שהחלו להילחם בתופעה ישנם גם נשות תקשורת ומשפיעניות שמנצלות את כוחן על מנת לעורר את השיח סביב התופעה המזעזעת. אחת מהן היא אשת התקשורת מעיין אדם.

הפעילות של אדם להעלאת המודעות

מעת לעת מפרסמת אדם בסטורי שלה כתבי אישום ושמות של גננות מתעללות על מנת להעלות את הנושא למודעות. גם היום (ה') העלתה כתב אישום והחלה לקרוא אותו עבור עוקביה. אך כתב האישום בן 74 העמודים היה קשה עבורה והיא נאלצה להפסיק באמצע כשהיא ממררת בבכי.

מעיין אדם

מעיין אדם בכנסת, אריון. צילום: ערוץ כנסת

"היום יהיה קשה במיוחד"

"היום יהיה קשה במיוחד" כתבה בתחילה, "אני נכנסת איתכן לכתב האישום של השטן" כתבה כשהיא מזכירה את שמה של הגננת המתעללת. אדם הוסיפה: "יהיו תיאורים גרפיים שיגמרו אתכן אבל זה חשוב שיכאב לנו, אחרת נחיה בתחושה שהכל בסדר והכל לא בסדר".

"אני לא מצליחה להמשיך לקרוא את כתב האישום הזה, זה כואב מדי, אני מדמיינת אותם סובלים ואת ההורים שצפו בזה ואין לי אוויר. כי המדינה לא עושה מספיק ובתי המשפט שלא מענישים מספיק, אז בטוח קורה עכשיו איפהשהו ויקרה מחר והם צריכים שנציל אותם ואין לנו איך להציל אותם".