יעל בר זוהר: "חייבים להגן על הילדים"

ברקע ריבוי המקרים של גננות המואשמות בהתעללות בילדים, יצאה אשת התקשורת להפגין ודרשה: "להתחיל לדאוג לילדים!". עדי אשכנזי הצטרפה: "על זה אנחנו משלמים מיסים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 09:02 כה בסיון התשפג

יעל בר זוהר: "חייבים להגן על הילדים"
צילום: שחר גאיה ביטון

זה הפך ריטואל קבוע, כל כמה שבועות מואשמת גננת אחרת בהתעללות בילדים בגנים ופעוטונים. אשת התקשורת יעל בר זוהר, הפגינה בנושא יחד עם מטה המאבק. בפוסט שהעלתה לאינסטגם כתבה: "חייבים להתעורר ולהתחיל לדאוג לילדים!".

"עד לחזרתה של יפה בן דויד משטותה הגמורה"

"כל המציל נפש אחת" כותבת בר זוהר, "כאילו הציל עולם ומלואו, חייבים לדאוג לחקיקה שתגן על הילדים. המצב כרגע והמציאות הקשה של הגננות המתעללות - מוכיחה שחייבים לעשות משהו ומהר". מי שהגיבה לבר זוהר היא הקומיקאית ואשת התקשורת עדי אשכנזי שהגיבה: "עד הסוף נאבק, עד לשינוי החקיקה שינוי הענישה ועד לחזרתה של יפה בן דויד משטותה הגמורה: פרטיות לגננות. על זה אנחנו משלמים מיסים".

עדי אשכנזי

עדי אשכנזי, תומכת בבר זוהר. צילום: Flash90

הבוקר: המשטרה עצרה עובדת בפעוטון

חשד לאלימות חמורה בפעוטון בכפר עקב: המשטרה עצרה עובדת בפעוטון, פלשתינית תושבת איו"ש ללא אישורי שהיה, בחשד לתקיפת פעוטה בת 9 חודשים. היום (ד'), החשודה תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט

תחנת שפט של מחוז ירושלים פתחה אמש בחקירה בעקבות  דיווח שהגיע מבית החולים על חשד לאלימות כלפי פעוטה בת 9 חודשים בפעוטון בכפר עקב. לפי הדיווח שהתקבל במשטרה, אם שהגיעה לפעוטון בכפר עקב לקחת את בתה הפעוטה, זיהתה עליה סימני אלימות והפעוטה פונתה לבית החולים עם סימני חניקה על צווארה וחבלות חמורות על גופה.