קבלתם עוגה בחינם בירושלים? זה הסיפור המרגש מאחוריה

סיון רהב מאיר שיתפה את סיפורה המרגש של מוריה - שחילקה עוגות בחינם ל- 97 אנשים בירושלים: "כשליווינו את מוריה היום ברחבי ירושלים, התרגשנו עד דמעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 19:38 כט באב התשפג

קבלתם עוגה בחינם בירושלים? זה הסיפור המרגש מאחוריה
יוצאים לשליחות. סיון רהב מאיר, צילום: מדף הפייסבוק של סיון רהב מאיר

אשת התקשורת הדתית, סיון רהב מאיר, מתחזקת חשבון פייסבוק פעיל עם כ- 250 אלף עוקבים, שמתעדכנים מדי יום בתכנים שהיא יוצרת - וגם בתכנים שמגיעים אליה דרך אנשים טובים שרוצים שסיפורם ישמע. כך למשל, שיתפה אשת התקשורת היום (ד') עם עוקביה את סיפורה המרגש של מוריה, שחילקה עוגות בחינם בירושלים לרגל יום הולדתה - ולזכר סבתה.

"אפתה עוגות שמרים כמניין שנות חייה של סבתא אידת"

שירה בן-משה מכפר מימון, שלחה לעיתונאית מכתב מרגש, ובו סיפר על יוזמה מיוחדת. "היום, כ"ח אב, חל יום הולדתה ה-20 של אחותי מוריה, וזה גם היום שבו עלינו לקבר לאחר השבעה על הסבתא רבא הגיבורה שלנו", פתחה שירה וכתבה, וסיפרה על רצונה של אחותה לציין את היום בדרך משמעותית.

"מוריה אפתה 97 עוגות שמרים כמניין שנות חייה של סבתא אידת (אסתר לאה), שניצחה את השואה והייתה עבורנו סמל של חיים ואמונה במהלך כל השנים", שיתפה בהחלטה המרגשת, וסיפרה על סבתה, שורדת שואה שהקימה משפחה לתפארת וזכתה לראות נינים ובני נינים.

"התרגשנו עד דמעות לראות אותה מחלקת את 97 העוגות שאפתה"

"כשליווינו את מוריה היום ברחבי ירושלים, התרגשנו עד דמעות לראות אותה מחלקת את 97 העוגות שאפתה. היא חילקה לאנשים נזקקים ולהומלסים, אבל גם לעוברי אורח ממהרים, לכל מי ששמח לעצור ולקבל מילה טובה, ברכה ועוגה", המשיכה ותיארה. "הנאצים רצו להשמיד את עם ישראל, ובתוכו את סבתא אידת שלנו, והנה מוריה, הנינה שלה, ממשיכה את דרכה של סבתא ומחלקת ביום סוף השבעה, שהוא יום הולדתה, בירושלים, עוגות של חסד לעילוי נשמתה", סיכמה את המבצע המרגש.