אשת התקשורת הופתעה מהכינוי במודעה: "מה זה אומר עליי"

אשת התקשורת סיוון רהב מאיר, כבר מזמן לא עוסקת רק בתקשורת ובין היתר היא מעבירה הרצאות בכל העולם. אבל במודעה על ההרצאה שלה באיטליה היא הוצגה בצורה חדשה: "עוד צריכה לנתח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 17:10 כח באדר התשפג

אשת התקשורת הופתעה מהכינוי במודעה: "מה זה אומר עליי"
סיון רהב מאיר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תמיד יש פעם ראשונה: את סיוון רהב אפשר להציג בכל מיני דרכים, בעקבות ריבוי עיסוקיה. עיסוקה של רהב מאיר הוא בראש ובראשונה כעיתונאית ואשת תקשורת, אך בשנים האחרונות היא עוסקת רבות גם בהרצאות, שיעורים ועוד כל מיני פעילויות. כשרהב מאיר רצתה לשתף מודעה תמימה על הרצאה שלה באיטליה בקרוב, היא שמה לב שבפעם הראשונה, הציגו אותה גם כאושיית רשת.

"עוד צריכה לנתח מה זה אומר עליי, עלינו, על התקופה"

מפיצי המודעה על הרצאתה של רהב מאיר במילאנו ורומא, הציגו אותה בין היתר גם כבעלת 145 אלף עוקבים באינסטגרם. רהב מאיר פירסמה את הדברים באינסטגרם וכתבה: "בסך הכול רציתי לשים פה מודעה ולעדכן על מסע הרצאות השבוע במילאנו וברומא ואז ראיתי שזו הפעם הראשונה שבה מציגים אותי במודעה כ'בעלת 145 אלף עוקבים באינסטגרם'" כתבה. רהב מאיר כתבה על הדרך בה הציגו אותה כי "עוד צריכה לנתח מה זה אומר עליי, עלינו, על התקופה. וחוץ מזה" סיימה רהב מאיר בצחוק, "זה כבר 146 אלף עוקבים".

סיוון רהב מאיר

סיוון רהב מאיר צילום: Flash90

הסיור לבית הרבי בברוקלין

בין שלל עיסוקיה, רהב מאיר יצאה לפני כחודש וחצי למסע בארצות הברית במהלכו הובילה משלחת של 15 משפיעניות רשת ישראליות ובמהלך הסיור, הגיעה המשלחת גם לבית הרבי מילובביץ' בברוקלין.

שרף ניהול ייצוג ויחצמשלחת לבית הרבי

משלחת לבית הרבי | צילום: שרף ניהול ייצוג ויחצ

סיון רהב מאיר בדרכה לארצות הברית: