"ישבתי בטיסה ליד גבר חרדי עם 8 ילדים - דיברנו כל הדרך"

רותי רוסו צייצה בחשבון הטוויטר שלה על חוויותיה מטיסה לצד חרדים, הסבירה מדוע יזמה בעצמה החלפת מקומות והעבירה מסר: "דיברנו כל הדרך על הורות, על רוח ואמונה, על אוכל, על המצב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 16:22 כט באב התשפג

"ישבתי בטיסה ליד גבר חרדי עם 8 ילדים - דיברנו כל הדרך"
רותי רוסו, צילום: Anatoli Michalo, CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

לפני מספר ימים, כתבת חדשות 13, נריה קראוס שיתפה ברשתות החברתיות כי חרדים ניסו לאלץ אותה לעבור מקום בטיסה, אך ורק כיוון שהיא אישה. לדבריה, התחוללה מהומה במטוס כשצוות האוויר צידד בחרדים ואיים כי בגללה הטיסה תעוכב. הסיפור הציף דיון בנוגע לחרדים ועורר תגובות רבות. בעוד חלק מהמגיבים הביעו זעזוע מהתקרית, אחרים הטילו ספק באמינותו.

בתוך כך, לשפית רותי רוסו, שמוכרת מתפקידה כשופטת בתכנית הטלוויזיה "המסעדה הבאה" ומפעילותה הרחבה בתחום הקולינרי, היה חשוב להראות צד אחר לחלוטין של הציבור החרדי. בציוץ ששיתפה היום (ד') בחשבון הטוויטר שלה, סיפרה על חוויית הטיסה האישית שלה לצד גבר חרדי.

חרדים ממתינים לטיסה, ארכיון

חרדים ממתינים לטיסה, ארכיון, צילום: Yaakov Naumi/Flash90

"ישבתי בטיסה לאיטליה ליד גבר חרדי. כיפה שחורה, שמונה ילדים, לא נוגע באוכל של המטוס, בלי סלולרי חכם". פתחה וכתבה: "דיברנו כל הדרך על הורות, על רוח ואמונה, על אוכל, על המצב. הוא היה חכם ומצחיק ועזר מאוד לבת שלי במשהו אישי ומפתיע (חרדת טיסות)", תיארה את החוויה.

"זאת הפעם המאה אולי שיושבת ליד חרדי בטיסה"

עוד סיפרה: "במהלך הטיסה החלפנו מקום, עברתי לחלון, כדי שלא יצטרך לדלג מעלי אם ארדם וירצה לבדוק מה עם הבנים שלו שישבו בשורה אחרת. אני הצעתי. הוא בחיים לא היה מבקש", המשיכה וכתבה. "זאת הפעם המאה אולי שיושבת ליד חרדי בטיסה. אף פעם לא הייתה עם זה שום בעיה וגם הפעם לא", סיכמה.

כשמגיב שאל אם היא רומזת שקראוס שיקרה, הבהירה רוסו את עמדתה: "מה פתאום!! אני אומרת שאם היתה שם חבורה של גברים שהתנהגה באופן מביך ודבילי זה היה כי הם בני אדם מביכים ודבילים, ולא כי הם חרדים".