אשת התקשורת החרדית: "כן אני חוגגת יום הולדת לועזי"

אשת התקשורת יעל צין חגגה יום הולדת יחד עם המשפחה ולא חוששת לחגוג גם בתאריך הלועזי. צין מסבירה: "כל יום זה סיבה לחגיגה, עוד יום בחיים לשמוח, נצלו את היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 21:20 כז באב התשפג

אשת התקשורת החרדית: "כן אני חוגגת יום הולדת לועזי"
יעל צין, חוגגת גם בלועזי, צילום: חיה בנדר

גם בקרב דתיים וחרדיים, יש כאלה שבוחרים לחגוג את יום ההולדת לא רק בתאריך העברי, למעשה כמעט כל ישראלי ממוצע חוגג גם בתאריך הלועזי, אחרי הכל זאת סיבה למסיבה. גם אצל אשת התקשורת יעל צין הדברים לא שונים והיום (ב') חגגה יום הולדת 29.

"עוד יום של הודיה ונתינה"

בפוסט שהעלתה לרשת האינסטגרם, שיתפה צין את עוקביה בחגיגות וכתבה: "כן אני חוגגת יום הולדת לועזי, כי כל יום זה סיבה לחגיגה, עוד יום בחיים לשמוח, עוד יום בחיים לחגוג את החיים, עוד יום של הודיה ונתינה, עוד יום, כל יום הוא היום" צין סיימה במסר: "נצלו את היום".

כשיעל צין הגיבה לסערת המעדות שפתחו ב-ט' באב

צין, הידועה כאחת שמגיבה על הסערות הפורצות במדינה שבתות לבקרים כתבה לאחרונה על סערת המסעדנים שהחליטו לפתוח את מסעדותיהם בט' באב: "למה אכפת לנו שיהודים לא צמים ב ט' באב? למה אכפת לנו שפותחים מסעדות? למה? זה בדיוק זה, זו הבעיה שלנו". בהמשך היא מציעה גם "חשבון נפש פנימי ואמיתי גם לנו הדתיים כי שנאת חינם זה לחשוב שאני יותר צדיק מהשני, צנוע יותר, עניו יותר, מחובר יותר ומקפיד יותר. אז זהו שלא" היא כותבת.