ההצעה של איש התקשורת הסרוג - והתשובה של רן לוי: "הומופובים"

עמנואל שילה הציע לעוקביו ברשתות להתכנס לרגל הימים הנוראים לאירוע אחדות וחיבור בין הצדדים הפוליטיים השונים. הסופר רן לוי תקף: "לא מדברים עם פשיסטים, לא מחבקים גזענים, לא לוחצים ידיים להומופובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 15:03 כז באב התשפג

ההצעה של איש התקשורת הסרוג - והתשובה של רן לוי: "הומופובים"
המפגינים מול הכנסת, היום, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

איש בתקשורת הסרוג עמנואל שילה, שיתף ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו קרא למחנה הימין והשמאל להתאחד לקראת הימים הנוראים. אולם מגיש הפודקאסט "עושים היסטוריה", רן לוי - דחה את ההצעה מכל וכל.

עמנואל שילה

עמנואל שילה, צילום: ניסים לב

"בדיקת היתכנות: לקראת הימים הנוראים, עצרת משותפת בקפלן של שני המחנות תחת הקריאה: 'ישראלים בדעות שונות מסרבים להיות להיות אויבים - רק לא מלחמת אחים", כך כתב שילה בחשבון הטוויטר שלו. " נאומים: הנשיא יצחק הרצוג ומרים פרץ. מוזיקה: שלמה ארצי וחנן בן ארי. ערב אחד של אחווה, ואחר כך נמשיך להתווכח. אתם באים?", שאל את עוקביו.

רן לוי: "לא מחבקים גזענים, לא לוחצים ידיים להומופובים"

לוי הגיב בזעם: "בשום פנים ואופן לא. לא מדברים עם פשיסטים, לא מחבקים גזענים, לא לוחצים ידיים להומופובים", עוד המשיך ותקף: "לא שרים שירי ארץ ישראל היפה עם אנשים שרוצים לרוצץ גולגולות של ילדים פלסטינאים ולשלול תקציבים מישובים ערביים. ואם שלמה ארצי וחנן בן ארי יסכימו להיות חלק מהפארסה הזו, זה יהיה עצוב ומאכזב", חתם את דבריו.

רן לוי

רן לוי, צילום: באדיבות המצולם