שיחת הטלפון המפתיעה של בנט לאיש התקשורת: "זה היה מרגש"

איש התקשורת העצמאי דניאל עמרם חגג יום הולדת 26 - וקיבל שיחת טלפון שהשאירה אותו המום ונרגש: "אשכרה נפתלי בנט בכבודו ובעצמו התקשר אליי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 19:45 כו באב התשפג

שיחת הטלפון המפתיעה של בנט לאיש התקשורת: "זה היה מרגש"
נפתלי בנט, משווה בין הממשלותץ, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

דניאל עמרם הוא איש תקשורת עצמאי, שעל אף שיש לו מאות אלפי עוקבים במצטבר ברשתות החברתיות ולמרות שהוא אמון על תחקירים וחשיפות רבות - לא תמיד זוכה להכרה מגופי התקשורת הגדולים. לכן התרגש היום (א') במיוחד, כשקיבל שיחת טלפון מפתיעה לרגל יום הולדתו.

"אשכרה נפתלי בנט בכבודו ובעצמו התקשר אליי"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, התקשר במיוחד לעמרם כדי לאחל לו מזל טוב ולברכו ליום הולדתו. עמרם המופתע שיתף את עוקביו בטוויטר: "אשכרה נפתלי בנט בכבודו ובעצמו התקשר אליי עכשיו לאחל לי יום הולדת שמח, זה היה מרגש".

העיתונאי העצמאי שחוגג 26, חשף לאחרונה טפח מהקשר המורכב שלו עם הדת היהודית. עמרם שגדל בבית חרדי חזר בשאלה, אבל בשנים האחרונות מצליח להתחבר יותר לחלק מהמסורות היהודיות. בין השאר סיפר לעוקביו כי במשך שנה הוא מקפיד להניח תפילין מדי יום: "כבר מעל שנה שכמעט יום לא פספסתי וחשבתי שזה יהיה קול לשתף". הוא סיפר מה הוביל אותו לחזור למצווה, שבעבר נטש: "הכרתי את הדת מהמקום היפה שלה, החל מהרב יגאל כהן וחב"ד, ויום אחד החלטתי פשוט לקנות תפילין".