העיתונאי הדתל"ש חושף: "כמעט יום לא פספסתי"

דניאל עמרם המוכר מערוץ הטלגרם "דניאל עמרם ללא צנזורה", חושף כי בשנה האחרונה החל להקפיד ולהניח תפילין, ומשתף בתחושות: "זו תחושה אחרת, דת מהמקום המחבר ובלי כפייה. רגע ביום שמנתק אותך מהכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/23 09:57 יח בתמוז התשפג

העיתונאי הדתל"ש חושף: "כמעט יום לא פספסתי"
הנחת תפילין, צילום: shutterstock

העיתונאי והתחקירן העצמאי דניאל עמרם בן ה- 25 מתפעל עמוד אינסטגרם, טיקטוק וטלגרם "דניאל עמרם ללא צנזורה", בהם הוא משתתף את מאות אלפי עוקביו בתחקירים בלעדיים ועדכוני חדשות, שחלקם לא היו מביישים את את אתרי החדשות הגדולים בישראל. דניאל שנולד לבית חרדי ויצא בשאלה, שיתף אתמול (ה') בטלגרם הודעה חשופה, בה סיפר כי במשך שנה הוא מקפיד להניח תפילין מידי יום.

"טוב, זה לא איזה דרמה או משהו, אבל יש לי גילוי נאות: אני מניח תפילין כל יום", פתח וכתב העיתונאי. "כבר מעל שנה שכמעט יום לא פספסתי וחשבתי שזה יהיה קול לשתף. יש כאלה ששואלים, טוב זה מתבקש, איך הגעת לשם". כתב. "אז מי שעוקב יודע את הסיפור, כבר ב-2018 אבא שלי אמר לי כשהחזרתי לו את התפילין שהוא קנה לי לבר מצווה: 'זה יחכה לך פה כשתסיים עם השטויות'".

"רגע ביום כזה שמנתק אותך מהכל"

עמרם המשיך וכתב: "שנים עברו, התפקחתי וגדלתי, הכרתי את הדת מהמקום היפה שלה, החל מהרב יגאל כהן וחב"ד, ויום אחד החלטתי פשוט לקנות תפילין, אמיתיות הפעם, להניח הפעם". לדבריו: "לא רציתי עדיין לספר לאבא שלי כי אולי לא אחזיק מעמד, יום אחד התקשרתי אליו וסיפרתי שאני כבר תקופה מניח, הוא שמח ואמר' ידעתי שזה יקרה'".

"הוא שלח את התפילין לבדיקה, וקפצתי להביא אותם כי רציתי את שלי ושלחתי את הקודמים לתרומה. לא אשקר זו תחושה אחרת, דת מהמקום המחבר והערכי שלה בלי כפייה ובלי חובה. כמין חיבור ישיר, רגע ביום כזה שמנתק אותך מהכל".