צופית גרנט מתרגשת: "אני שומעת וצורחת"

דניאל גרנט הופיע לראשונה על במה עם שיריו ואמו, צופית גרנט לא יכלה לעצור את ההתרגשות: "ריגשת אותי עד דמעות דניאלי, אני כל כך גאה בך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 16:10 כו באב התשפג

צופית גרנט מתרגשת: "אני שומעת וצורחת"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

המנחה, השחקנית ואשת התקשורת צופית גרנט מקבלת לרוב את קדמת הבמה - על מסך הטלוויזיה עם התכנית המפורסמת שלה "אבודים" או כשחקנית מצליחה. אולם היום (א') סיפרה גרנט כיצד אתמול ישבה דווקא כצופה בתוך הקהל, גאה ונרגשת מהופעתו הראשונה של בנה דניאל כזמר.

"אני שומעת וצורחת באוטו מרוב אושר"

"אתמול ראיתי את הפעם הראשונה של דניאל על הבמה והיה פשוט אדיר", כתבה בהתרגשות רבה בפוסט ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה. "כאילו כל חייו היה על במה, הרגיש בבית. המילים, האומץ והרגישות שמצטרפים לכריזמה מתפוצצת. ריגשת אותי עד דמעות דניאלי אני כל כך גאה בך",כתבה לבנה. עוד חשפה גרנט בשורה משמחת: "והנה היום, יוצא השיר השישי ואני שומעת וצורחת באוטו מרוב אושר! 'מה שיבוא', עכשיו אצל כולכם".

דניאל גרנט

דניאל גרנט, צילום: שי פרנקו

דניאל גרנט, בנם של צופית ואברם גרנט, החליט בחודשים האחרונים לפרוץ לעולם המוזיקה. עד כה הוא שחרר חמישה סינגלים מתוך אלבום הבכורה שלו, וכעת הוצי את השיר השישי. בריאיון שערך בעבר לחדשות כיפה, סיפר: "אני שחקן ולא חשבתי שאני יכול לשיר, אבל כן כתבתי בשנים האחרונות. המון זמן לא הקראתי את זה לאף אחד. עד שהכרתי את גדי גידור, והוא כיוון אותי ודחף אותי, והכיר לי את בן שופן שהפך את זה לריאליסטי".