עפנו עליה: צופית גרנט ושולי בתמונה רומנטית עם כיסוי ראש

לכבוד חג האהבה העברי, הזוג המתוקשר צופית גרנט ושולי רנד שיתף תמונה זוגית ורומנטית, כשצופית חובשת מטפחת לראשה על אף הצהרותיה הברורות שלא תחזור בתשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/23 08:59 טז באב התשפג

עפנו עליה: צופית גרנט ושולי בתמונה רומנטית עם כיסוי ראש
שולי רנד וצופית גרנט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

החיבור בין צופית גרנט, מובילת התכנית "אבודים" ברשת 13, ושולי רנד, זמר דתי, היה מפתיע מהרגע הראשון. כל אחד מהם מגיע מזרם אחר, וגרנט כבר הצהירה לא פעם כי היא לא מתכוונת לחזור בתשובה. למרות זאת, השניים מציגים אהבה גדולה, וממשיכים להתגבר על הפערים פעם אחר פעם.

אתמול (ד'), ביום האהבה העברי, הזמר שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה רומנטית של השניים, כשגרנט חובשת מטפחת לראשה. "חג שמח", כתב רנד, ונראה מרוצה במיוחד מהלוק נחדש.

"לא מתכוונת לחזור בתשובה"

בראיון שנתנה לתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11, נשאלה גרנט האם היא מתכננת חזרה בתשובה או מתקרבת לדת בעקבות הנישואים לרנד. "לא", פסקה גרנט בנחרצות לשאלתו של המראיין קובי מידן. "זה לא שאני לא מתקרבת לדת, אני שלושים שנה לומדת קבלה. יש לי משהו נעים שם בתוך העולם התורני". מידן המשיך להקשות ושאל את גרנט: "יש לך תפיסה עצמית שאולי להמשיך ולהתקרב לשולי דרך הדבר הזה?".

אשת התקשורת ענתה: "לא צריך, אני הכי קרובה. אנחנו בן אדם אחד, אין בינינו הבדל". היא פירטה: "אני מאוד מעריכה את טוהר הלב שלו, טוהר הכוונות שלו. יש הרבה דרמות אבל גם הרבה שקט ושמחה".