חיים לוינסון במתקפה: "החרד"לים לא אחים שלי - הם אויבים שלי"

במהלך תוכנית רדיו משותפת עם העיתונאי ינון מגל, עיתונאי הארץ חיים לוינסון התבטא בחריפות כנגד הציבור החרד"לי: "הם אנשים מסוכנים, אבי מעוז זה אויב מספר 1 שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 12:36 כו באב התשפג

חיים לוינסון במתקפה: "החרד"לים לא אחים שלי - הם אויבים שלי"
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

מתקפה חריגה על הציבור החרד"לי: העיתונאי הדתל"ש חיים לוינסון תקף הבוקר (א') בחריפות את הציבור החרד"לי בתוכניתו המשותפת עם איש התקשורת ינון מגל ברדיו 103FM וטען כי הם האויבים שלו.

לוינסון תוקף: זה האויב מספר 1 שלי

האמירה החריגה נאמרה כאשר שותפו לתכנית, מגל, העיר ללוינסון כי הוא מתייחס לציונות הדתית באופן לא מכבד, לוינסון מצידו הגיב בחריפות ואמר: "זאת תנועה מסוכנת, אני לא רואה בהם אחים שלי, החרד"לים הם אויבים שלי, הם אויבים של כל מדינה ליברלית ודמוקרטית במזרח התיכון".

כאשר מגל התפלא על הניסוח החריף, וניסה להבין למה בדיוק התכוון לוינסון כשכינה את הציונות הדתית "אויבים", הבהיר עיתונאי הארץ: "אני נלחם בהם בתודעה, הם אנשים מסוכנים. אני נלחם בהם בדרכים חוקיות. אני לא עושה קמפיין "אחים אנחנו", הם לא אחים שלי, אבי מעוז זה אח שלי? אבי מעוז זה אויב מספר 1 שלי".

חיים לוינסון מצהיר: אצביע למפלגת נעם לפני שאצביע לה

לוינסון, שמרבה לתקוף בנחרצות את הציבור החרדלי ומפלגת נעם, התבטא באופן מפתיע בשבוע שעבר, כאשר בתגובה לראיון של מירב מיכאלי לגל"צ, במהלכו התנערה מאחריות להפסד גוש השמאל בבחירות, הודיע לוינסון בחשבון הטוויטר שלו כי יצביע למפלגת נעם לפני שיצביע למפלגה בראשות מרב מיכאלי.