עימות טוויטר בין כתבי "הארץ": "חסמתי אותו"

חיים לוינסון עדכן בטוויטר על מצבו הגופני לרגל יום הולדתו ה-39, ועד מהרה הפך הציוץ לעימות שבסופו חסם את ג'וש בריינר, שעקץ: "מצטרף למועדון מפוקפק של כל מי שהחליט לחסום אותי בראשות בן גביר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 10:38 כ באב התשפג

עימות טוויטר בין כתבי "הארץ": "חסמתי אותו"
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הרשת החברתית טוויטר ידעה מריבות ועימות רבים במהלך השנים, אולם נראה כי הבוקר (ב') נשבר שיא במה שהוביל לעימות סוער בין שני עיתונאי "הארץ", ג'וש בריינר וחיים לוינסון.

"אני בכושר אש ומצב פיזי מצוין, עם משפחה שאני אוהב והצלחה מקצועית. שרק ימשיך"

הכל החל עם ציוץ סתמי של לוינסון: "לצערי כיליד אוגוסט אין לי את האפשרות לרוץ מספר ק"מ כמניין שנותיי, אז במקום זה כבר הבוקר השלישי רצוף שקם מוקדם לרוץ בחוץ בלחות המחרידה. 39 לא מאוחר מדי לצפות לעתיד ומספיק כדי להרגיש סיפוק ממה שכבר יש. אני בכושר אש ומצב פיזי מצוין, עם משפחה שאני אוהב והצלחה מקצועית. שרק ימשיך".

כעבור עשר דקות בריינר הגיב ללוינסון בזעם: "וואו חיים אין כמוך! תגיד נראה לך שפה זה פייסבוק? מציינים ימי הולדת? תחפושות של ילדים לפורים? אמירות מצחיקות של הילדים? אולי תעלה לפה פוסט שגילית שאם אתה מפרסם אותו אתה נחשף ליותר פוסטים של חברים? חלאסססס".

ארבע דקות לאחר מכן הגיעה התגובה של לוינסון: "חסמתי את יהושוע בריינר".

"לוינסון חסם אותי ובכך מצטרף למועדון מפוקפק של כל מי שהחליט לחסום אותי בראשות בן גביר"

בריינר לא נותר חייב וצייץ: "אני שומע שחיים לוינסון חסם אותי ובכך מצטרף למועדון מפוקפק של כל מי שהחליט לחסום אותי בראשות בן גביר. השלב הבא: לוינסון מצטלם כילד נלהב במדים של מג"ב וטס לשבוע חופשה בפאפוס עם ראש המטה שלו".