נרקיס: "יש רבנים שהם לא בדיוק שליחים אמיתיים"

הזמרת השיבה לגולשת ששאלה לגבי דעתה על הדרחות רוחניות והשיבה בזהירות המתבקשת כי ישנם כאלה שלוקחים את זה למקום שלילי: "טוב שיהיה לך חיבור למצפן הפנימי שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 09:01 כו באב התשפג

נרקיס: "יש רבנים שהם לא בדיוק שליחים אמיתיים"
נרקיס, להקשיב גם ללב, צילום: מיכאל מישייב

הזמרת נרקיס ידועה בהתבטאויות שלה בנוגע לאורחות חייה ולמקומה של הדת בחייה. לעיתים משתפת הזמרת באינסטגרם חלק מהתובנות. בשאלות פתוחות לקהל שהעלתה בעמוד שלה, נשאלה הזמרת האם היא מאמינה בהדרכה רוחנית, הזמרת השיבה תשובה מורכבת וסימנה גם ממה צריך להיזהר.

"לצערי היום אין אמת מוחלטת"

"זה נושא ממש כאוב" היא כתבה בתגובה לשאלה, "אבל אני מאמינה שמה שאת צריכה לשמוע יגיע עד אליך ומצד שני צריך לשים לב ולהרגיש את מי שואלים וממי לוקחים עצה - לצערי היום אין אמת מוחלטת ויש רבנים שהם לא בדיוק שליחים אמיתיים. טוב שיהיה לך חיבור למצפן הפנימי שלך להרגיש איזה רב או הדרכה רוחנית מבינה את הנפש שלך ונותנת לך מענה אמיתי שעושה לך נחת בלב בהצלחה" השיבה.

נרקיס

נרקיס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחרונה, ביום הולדתה העברי, שיתפה נרקיס את עוקביה וכתבה: "מי שעוקב אחריי יודע שעברתי מסלול חיים לא פשוט בכלל, שהוביל לתוצאות מכאיבות ולבחירות לא טובות" היא כותבת, אבל ישתבח שמו מצאתי ועוד איך ואני בחמלה כלפי מי שפעם חשב להרוס לי את החיים. אז לסיכום אפשר להתרפא מכל כאב" כתבה.