המגיש הבכיר לא נרגע: "זה חרפן אותי"

האורח הראשון בתוכנית של ארז טל עם הטאלנטים הגדולים של הטלוויזיה הישראלית הוא המגיש דני קושמרו, שנשאל: "מה קרה לך לאחרונה? קפץ לך הפיוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/23 12:46 כד באב התשפג

המגיש הבכיר לא נרגע: "זה חרפן אותי"
דני קושמרו | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש הטלוויזיה ארז טל משיק תוכנית חדשה בה הוא יארח את הטאלנטים הגדולים של חדשות 12 לראיונות על הרגעים הקשים והגדולים בקריירה, האורח הראשון הוא המגיש הבכיר דני קושמרו שהגיע לראיון אחד על אחד.

דני קושמרו על אמסלם: זה חרפן אותי

ארז טל שאל על העימות עם השר אמסלם שקרה לאחרונה: "דני קושמרו, מה קרה לך לאחרונה? קפץ לך הפיוז, למשל התגובה שלך על הנאום של אמסלם נגד המפגין שנפצע בעין, לא ראיתי אותך ככה בחיים".

קושמרו ענה: "לצערי התרגלנו שיש פה שפה לא נעימה כלפי אוכלוסיות, לא משנה אם זה ערבים, אשכנזים ספרדים או חרדים. ואני לא מכונת גינויים אבל כששר בממשלת ישראל על דוכן הכנסת קורא לישראלי פצוע צפונבון שקיבל שריטה בעין, לא הכרתי את הבחור הזה ובדקתי והבחור עבר כבר שלושה ניתוחים בעין ולא ברור אם יראה בה. זה לא עניין של ימין ושמאל, זה שר בממשלה שצוחק על פציעה של ישראלי אחר, חרפן אותי".

כזכור, מגיש "אולפן שישי", דני קושמרו, תקף לאחרונה את השר דודי אמסלם, שהתבטא בשבוע שעבר נגד אל"מ במיל', אודי אורי, שנפגע בעינו ממכת"זית וקרא לו "צפונבון". "אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל שכמעט איבד את עינו. אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?", תקף קושמרו את אמסלם.