רביטל ויטלזון מתפרקת: "נשבר לי הלב"

לאחר שהחוק לצמצום עילת הסבירות אושר בקריאה שניה ושלישית, אושיית הרשת רביטל ויטלזון הביעה כאב ואכזבה בחשבון הפייסבוק שלה, "כואב לי בכל הגוף, ואין לי אוויר ונשבר לי הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/23 10:49 ז באב התשפג

רביטל ויטלזון מתפרקת: "נשבר לי הלב"
רביטל ויטלזון, צילום: אושר עדן פשינסקי

לאחר חודשים ארוכים של מחאות סוערות נגד הרפורמה המשפטית, אתמול (ב') חוק צמצום עילת הסבירות אושר בקריאה שניה ושלישית בתום דיון סוער, והוא ייכנס לספר החוקים של מדינת ישראל. החוק אושר ברוב של 64-0 לאור ההחלטה של חברי האופוזיציה להחרים את ההצבעה האחרונה. בעוד חברי הקואליציה חגגו את אישור החוק, יש לא מעט שכאבו.

"כואב לי בכל הגוף, ואין לי אוויר ונשבר לי הלב"

הסטנדאפיסטית הדתייה רביטל ויטלזון כבר שיתפה בעבר שיצאה להפגין נגד הרפורמה המשפטית, וכעת, לאחר שהחוק עבר באופן סופי, היא כתבה על כך בחשבון הפייסבוק שלה. "אמא, למה את בוכה?" היא ציטטה את בתה פונה אליה, ואת התשובה שנתנה לה, "כי כואב לי בכל הגוף, ואין לי אוויר ונשבר לי הלב".

לא רק ויטלזון הגיבה בחריפות. גם חיים אתגר, מגיש "חשיפה" בקשת 12, כתב, "בתכנית שהצוות ואני עושים אין סקטורים. אין ימין ושמאל, חרדי וחילוני, יהודי וערבי, עדות וכו. מסייעים לקורבנות שונים ומגוונים בניסיון, אולי תמים, לעשות טוב. עם אחד". לעומת זאת, כתב אתגר, "אבל היום נפל דבר. עלינו סופית על המסלול שמוביל לפיצול המדינה. התפרקות לשתי ישויות שונות ונפרדות. צער עמוק".