הבקשה החריגה של קלמן ליבסקינד מהנהלת כאן 11: "אל תשדרו את הסרט הזה"

איש התקשורת קלמן ליבסקינד שעובד בכאן 11 פנה אל הנהלת הערוץ בבקשה חריגה, לא לשדר את הסרט של הקולגה גיא רולניק: "טשטוש סופי של כל הגבולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/23 10:47 כד באב התשפג

הבקשה החריגה של קלמן ליבסקינד מהנהלת כאן 11: "אל תשדרו את הסרט הזה"
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

איש התקשורת הסרוג קלמן ליבסקינד בצעד חריג: בטורו השבועי בעיתון מעריב פרסם ליבסקינד מכתב פתוח אל מנהליו בתאגיד השידור הציבורי כאן 11 וביקש מהם להימנע מסרט שהכין גיא רולניק על פורום קוהלת.

קלמן ליבסקינד: טירוף מושלם

איש התקשורת ביקש: "אני עובד בתאגיד מיום הקמתו, אני חסיד של השידור הציבורי, ומהמקום הזה בדיוק אני פונה אל הנהלת כאן ומפציר בה שלא לאפשר לסרט הזה של רולניק להתפרסם בבמה הטלוויזיונית החשובה של כאן 11. למה? משום שההקרנה שלו אצלנו תיתפס, ובצדק רב, כטירוף מושלם וכטשטוש סופי של כל הגבולות, שממילא כבר לא נשאר מהם הרבה, בין עיתונות לפוליטיקה".

קלמן הסביר במעריב: "רולניק היה פעם עיתונאי. אפילו עיתונאי חשוב. ככזה, הוא ייסד, כאמור, את "דה מרקר". בתקופה האחרונה, ואולי אף לפניה, הוא החליט שהעבודה העיתונאית לא מספיקה לו כדי להשפיע על החברה הישראלית, כפי שהיה רוצה. זכותו. מאז הוא מפגין, נואם, משלהב, נושא דברים על במות, ומשתתף במפגשים של מארגני המחאות. הכל חוץ מלהיות עיתונאי. כי להיות עיתונאי בעל דעה זה עניין אחד. לכולנו יש תפיסות עולם. אבל עיתונאי ופעיל פוליטי זה משהו שלא הולך ביחד.

זה עוד יותר לא הולך ביחד כשאתה עובד עבור השידור הציבורי. וזה הכי לא הולך ביחד, כשעל במת המחאה בתל אביב ובחיפה אתה נושא נאומים שוצפים ורושפים נגד פורום קהלת, ואז, אחרי מחיאות הכפיים הסוערות, אתה נכנס לרכב וממהר אל האולפן כדי לערוך תחקיר על אותו פורום בדיוק".