"בגלל הציוץ של חיים לוינסון": ארי שמאי חושף מה קרה בזמן אמת

לאחר שקריאתו בתוכנית "הפטריוטים" לשחרר את יגאל עמיר, עוררה סערה ואף גרמה לפיטוריו מערוץ 14, חושף ארי שמאי מה לדעתו גרם לסערה ומה קרה בערוץ בזמן אמת: "הם לא רצו ממני שום דבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 22:37 כג באב התשפג

"בגלל הציוץ של חיים לוינסון": ארי שמאי חושף מה קרה בזמן אמת
ארי שמאי, חושף מה היה בזמן אמת, צילום: הפטריוטים: סטודיו תומאס תומר שלום | ארי שמאי: Flash90

רבות דובר על התקרית בערוץ 14 במהלכה הביע פאנליסט תוכנית הפטריוטים ארי שמאי דעה שקראה לשחרר את יגאל עמיר בגלל שחוקק נגדו חוק פרסונלי. מאז הערוץ פיטר את שמאי והאחרון דיבר על כך גם בראיון ל"חדשות כיפה" וטען ש"הלך חופש הביטוי במדינה". היום (ה') בראיון בערוץ TOV - אקטואליה יהודית חשף שמאי מה היה בזמן אמת במהלך השידור.

"עברו חמישה אייטמים ולא היה רעש"

"בזמן אמת שאני אמרתי את זה" אמר שמאי, "אחד אמר שאני צודק אחרים אמרו שלא, עברו חמישה אייטמים ולא היה רעש, העורך לא אמר לי כלום. עשר דקות אחרי זה חיים לוינסון מצייץ בטוויטר 'קריאה לשחרור יגאל עמיר בערוץ 14 ואנשים מוחאים כפיים', הם לא רצו ממני שום דבר". משם לטענת שמאי החלה הסערה סביב דבריו.

"רוצים להשתיק את העמדה של הציבור"

לגבי מחיאות הכפיים שהיו באולפן בתגובה לדבריו אמר שמאי: "מחאו כפיים כי אני חושב שחלק גדול מציבור הימין נגד חוק פרסונלי ליגאל עמיר אז מחאו כפיים", עוד הוסיף: "מה רוצים עכשיו? להשתיק לא רק את העמדה שלי, עורך דינו של יגאל עמיר ועורך דין בכלל, אלא גם להשתיק את העמדה של הציבור".