רביטל ויטלזון אוהבת: "עוטף אותי בחום ואהבה ונחמה"

הסטנדאפיסטית ואושיית הרשת מעלה על נס את האורז, המאכל המושלם והלא מוערך. יעקבס קובעת: "קוראים לו אורז - כי הוא אורז לתוכו את כל הטוב שיש לעולם הזה להציע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 21:42 כג באב התשפג

רביטל ויטלזון אוהבת: "עוטף אותי בחום ואהבה ונחמה"
רביטל ויטלזון, אוהבת אורז, צילום: אושר עדן פשינסקי

מי לא אוהב אורז, המאכל שאפשר למצוא כמעט בכל מדינה, בכל צורה, עם כל טעם. אבל אם חושבים על זה לעומק, המאכל החשוב הזה לא זוכה למספיק הכרה והערכה, מי שבאה להרים לו היא אושיית הרשת והסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס שהקדישה לו פוסט שלם: "תהיו טובים, תהיו אורז".

"ריח של סיר אורז בבית - אור בבית"

"כל כך הרבה שירי הלל ואהבה נכתבו על כל כך הרבה דברים" היא כותבת, "ואיך על אורז לא נכתב שום שיר. על מאכל האלים הזה, סופר פוד". ויטלזון מסבירה עד כמה המאכל אהוב עליה: "אורז הוא כמו מלח, הוא כמו לימון, הוא פשוט מתאים להכל, אבל הופך אותו ליותר. הוא לוקח את כל מה שיש לידו ועוטף אותי בחום ואהבה ונחמה". ויטלזון מסיימת: "אורז חם זה החיים, ריח של סיר אורז בבית - אור בבית. אושר בבית. קוראים לו אורז - כי הוא אורז לתוכו את כל הטוב שיש לעולם הזה להציע".

הגילוי של ויטלזון על אריזת המחאה

בחשבון הפייסבוק שלה ויטלזון חשפה לאחרונה חידוש לגבי מאכל אחר, החמאה. אריזת החמאה מחולקת לארבעה חלקים המסומנים בקווים, כשכל חלק הוא 50 גרם חמאה. כך אפשר לגמרי בקלות לחלק את החמאה לארבעה חלקים, מבלי להסתבך. אך מה עושים כאשר זקוקים לשליש חמאה לצורך מתכון מפנק? ויטלזון גילתה שהחמאה מחולקת לשני צבעים - אפור וכחול - כשהמלבן הכחול באמצע מחלק את גוש החמאה לשלושה. הופתעתם? זה הזמן ללכת להשתמש בחמאה ולנסות זאת בעצמכם.