יעל שבח שיתפה תמונה מהחופשה: "כך ראוי לקבל את פניו של הרוצח"

הפובליציסטית יעל שבח שיתפה תמונה מהחופשה המשפחתית השמחה בנהר ירדן, יום לפני הדיון על גורלו של אחד מרוצחי בעלה: "זו האווירה איתה אני רוצה להגיע מחר לבית המשפט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/23 10:22 כב באב התשפג

יעל שבח שיתפה תמונה מהחופשה: "כך ראוי לקבל את פניו של הרוצח"
יעל שבח, צילום: שרון גבאי

בבית המשפט הצבאי בסאלם יתקיים הבוקר (ד') דיון טיעונים לעונש לאחד המחבלים מחברי החוליה שרצחו את הרב רזיאל שבח הי"ד בפיגוע בשומרון. אלמנתו, יעל שבח, שיתפה אתמול פוסט בו כתבה על התחושות שלה לקראת הדיון.

"הקראת גזר הדין של המחבל שנהג ברכב איתו ירו ורצחו את רזיאל", פתחה וכתבה: "על אף שאין לי כל נגיעה רגשית אישית לאירוע הזה החלטתי לנסוע אליו בכל זאת, להיות עם ההורים של רזיאל ברגע הזה ולהיות שותפה לצדק שהיה צריך להיעשות כבר זמן רב מאוד", שיתפה.

"זו האווירה איתה אני רוצה להגיע מחר לבית המשפט"

שבח הסבירה את התמונה שצרפה לפוסט שכתבה: "אני כרגע בירדן עם הילדים, יודעת שאקום מחר כשהם עוד ישנו להם באוהל ויבלו, בוקר מושלם אחרון על גדות הנהר הזורם והקר. זו האווירה איתה אני רוצה להגיע מחר לבית המשפט". תיארה: "שזופה עד לשד עצמותיי, חולצה בריח של מנגל חצאית בריח דגים, רגליים מלאות עפר וחיוך. חיוך מסופק שלו ורגוע, חיוך של גיבורים".

"כך נראה לי ראוי לקבל את פניו של הרוצח הזה שיידע, למרות הרצון שלו לקבור את כולנו יחד עם בעלי אי אז בחורף תשע"ח, הנה אנחנו, חיים, חיים. ושוב חיים" סיכמה.