יעל שבח הולכת לצעדה: "מעדיפה לגלות שטעיתי מאשר לפספס"

אשת התקשורת קראה להגיע לצעדת האחדות ביום ראשון והותקפה. שבח הגיבה בשרשור ארוך בו ענתה על כל הטענות שהופנו כלפיה. שבח: "אני פה עם הלב שלי, הנקי, ללא שום מטרות אישיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/23 10:36 ג באב התשפג

יעל שבח הולכת לצעדה: "מעדיפה לגלות שטעיתי מאשר לפספס"
יעל שבח, צילום: שרון גבאי

ביום ראשון, יום לפני חקיקת צמצום עילת הסבירות בכנסת, תתקיים צעדת אחדות שתצא מהכותל ותגיע לכנסת. היוזמה עליה חתמו גם נציגים בולטים בהנהגת המחאה נגד הרפורמה וגם אישי ציבור ורבנים מהימין ובינהם הרב מדן ושקמה ברסלר. מי שעוד קראה להגיע לצעדה היא אשת התקשורת יעל שבח שגם הותקפה מהצד הימני על השתתפותה בצעדה. בשרשור טוויטר ארוך, ניסתה שבח לענות לכל הטענות שהופנו כלפיה.

למה הרב לבנון ביטל? "הוא קיבל מידע שהפר את אמונו במיזם"

"אני אפתח ואומר שאני פה עם הלב שלי, הנקי" כתבה שבח, "ללא שום מטרות אישיות, לשם שמים, מתוך אמונה בה' ובמקום בו הוא שם אותי ובעיקר המון המון אמון שכולנו או לפחות רובנו, רוצים להגיע לנקודת פיוס כלשהי, להכיר בכך שאכן יש פערים גדולים והמון משקעים אבל להפסיק לתת להם את ההגה על החיים שלנו ומתוך המקום הזה, ורק מהמקום הזה אני מגיעה" כתבה.

שקמה ברסלר

שקמה ברסלר, גם היא חתומה. צילום: חדשות כיפה

בהמשך הפוסט השיבה לטענות רבות שהופנו כלפיה וביניהם העובדה שהרב אליקים לבנון הסיר את החתימה שלו מהצעדה: "הוא קיבל מידע שהפר את אמונו במיזם, המשכתי את הבירורים אחרי המידע שהוא מסר לי, הבנתי שיש עליו המון לחץ והרבה מידע שגוי, ולמרות שזה ערער אותי מאוד אני בכל זאת בוחרת לצעוד".

על הפגנת הימין: "אם אגיע לזו, אגיע גם לזו"

גם על כך שהצעדה יוצאת באותו יום בו מתוכננת הפגנת הימין הגדולה השיבה: "הבטחתי ובע"ה אקיים שאם אגיע לזו, אגיע גם לזו". שבח מסיימת וכותבת: "אני מעדיפה לקום ביום שני בבוקר לגלות שטעיתי והטעיתי, לבקש סליחה ולאכול את המטפחת שלי, ואת שלכם וגם את התרבוש של נסראללה, לצום בט' באב וגם בי' באב אם צריך מאשר לפספס ולו הזדמנות אחת שתוביל להושטת יד להרגעת הרוחות, בטח בימים האלה".