הטעות של ענהאל שמואלי בנתב"ג - זה הקנס שנאלצה לשלם

משפחת שמואלי טסה לחופשה משפחתית בחו"ל, אך מה שהחל בהתרגשות רבה הפך לאירוע לא נעים כשבני הזוג נאלצו לשלם קנס לחברת התעופה. שמואלי בחרה להסתכל על הצד החיובי: "החופש האמיתי זה לא חופשה בצרפת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 22:01 כא באב התשפג

הטעות של ענהאל שמואלי בנתב"ג - זה הקנס שנאלצה לשלם
ענהאל שמואלי, לא נתנה לקנס להרוס, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

משפחות רבות מנצלות את חופשת הקיץ על מנת לצאת לחופשה, בארץ או בחו"ל. אבל לעיתים ישנם מקרים לא צפויים שעלולים להעיב על החופשה. דבר שכזה קרה לאושיית הרשת ענהאל שמואלי ובעלה עקיבא בחופשתם המשפחתית כאשר נאלצו לשלם קנס גדול, אך שמואלי לא נתנה לדבר להעיב על החופשה וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "ואז מגיעה השאלה האם ניתן לרגע מבאס (אחד) לפתוח לנו את החופשה ברגל שמאל".

קנס של 1,300 שקלים

שמואלי ומשפחתה טסו לצרפת אך שכחו לעשות צ'ק אין אונליין, בניגוד לנהלי חברת התעופה, מה שגרר קנס לא קטן של 1,300 שקלים. שמואלי כותבת: "מסתכלים אחד על השניה אווץ', הוצאה לא מתוכננת. שוהה רגע בתחושות המבאסות".

עקיבא וענהאל שמואלי

עקיבא וענהאל שמואלי, החופשה התחילה בקנס. צילום: אורי אריה

"החופש האמיתי זה לא חופשה בצרפת"

הסיטואציה הלא נעימה גרמה לשמואלי לכמה מחשבות בנושא: "זה שיעור למעשה שיש לכולנו בכל יום, בכל שנה, מהרגעים האלו שצובעים לכולנו את שאר היום ובמרחק הזמן אנחנו מצטערים שהשקענו את האנרגיה שלנו במה שלא הסתדר ואיכזב. זה קשה לעשות סוויצ' אבל החופש האמיתי זה לא חופשה בצרפת, אלא לבחור איפה נשים את האנרגיה שלנו וב-90 אחוז מהזמן וזה רק בידיים שלנו".