הבעל של ענהאל שמואלי חזר מחו"ל בלי מתנה - כך היא הגיבה

עקיבא חזר מחו"ל אך לא הביא לענהאל מתנה, לאחר מחשבה, היא הגיעה למסקנה: "פשוט לא הרגשתי חוסר". בהמשך היא מסבירה: "זכיתי להרגיש אותו כמתנה וזה הרבה יותר שווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/23 14:47 כ בסיון התשפג

הבעל של ענהאל שמואלי חזר מחו"ל בלי מתנה - כך היא הגיבה
עקיבא וענהאל שמואלי, חזר בלי מתנה, צילום: אורי אריה

לאחר ששיתפה רבות בתחושות לאחר שבעלה עקיבא טס לחו"ל בלעדיה, שיתפה אושיית הרשת כי היא הופתעה כשחזר עם מתנות לילדים, אך לא לה. בפוסט באינסטגם כותבת שמואלי כי "בשניה הראשונה משהו לא הסתדר לי בראש, אחרי כל כך הרבה ימים לא חשב לעצור לקנות לי משהו? אבל באופן מפתיע בלב לא הרגשתי צורך" היא כותבת.

"ראה אותי גם במילים וגם במעשים"

"המשכתי לחשוב על זה" היא משתפת, "הרי איך בסיטואציות משמעותית אחרות אם היה שוכח, ככל הנראה הייתי נפגעת עד עמקי נשמתי ,אז מה נשתנה עכשיו? איך הנסיבות לא חדרו אליי? ואז קלטתי שפשוט לא הרגשתי חוסר מוזר נכון?" היא כותבת.

בהמשך היא גם מסבירה מדוע: "זה פשוט, כל התקופה שעקיבא נסע הוא ראה אותי גם במילים וגם במעשים. שלח לי פרחים עם מילים יפות, סושי לארוחת ערב ועוד. בסוף מה אנחנו צריכים בזוגיות אם לא שיראו אותנו, שיבינו ויכילו אותנו. כשיש דרישות וציפיות אין סופיות זה כי משהו חסר בנו, משהו לא שלם.

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי, שיחות על גבי שיחות. צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

"כמה מאמץ משתלם כמה צריך לא לוותר"

ענהאל מסבירה איך היא ועקיבא הגיעו להבנה הזוגית הזו: "זה שיחות על גבי שיחות של מה חשוב לו ובאותו הקשר מה חשוב לי. פעם ראשונה שממש בלטה לי העובדה כמה מאמץ משתלם כמה צריך לא לוותר על מה שכל אחד זקוק והכי חשוב למצוא את הדרך הנכונה לכל אחד כדי להשיג את מה שליבו מבקש. אז נכון עקיבא לא קנה לי מתנה, אבל זכיתי להרגיש אותו כמתנה וזה הרבה יותר שווה מכל שרשרת או צמיד".