מבצע מגן וחץ

גיא לרר נגד הח"כ הסרוג: מחרים אותנו למרות ההתנצלות

איש התקשורת מערוץ 13 תוקף בחריפות את חבר הכנסת שמחה רוטמן על כך שהא מחרים את הערוץ ולא מתראיין בו. "הדבר היחיד שיש לך עוד פחות מרצון להתפשר זה מודעות עצמית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 14:48 טו באב התשפג

גיא לרר נגד הח"כ הסרוג: מחרים אותנו למרות ההתנצלות
גיא לרר, צילום: Flash90

איש התקשורת והמגיש גיא לרר, תקף היום בחשבון הטוויטר את חבר הכנסת שמחה רוטמן, על כך שלטענתו הוא מחרים את ערוץ 13 ולא מוכן להתראיין, לרר ביקר את רוטמן על כך שהוא קורא להידברות מצד אחד ומצד שני מחרים את הערוץ על אף שהערוץ התנצל "אלף פעם" לדבריו.

לרר: "הדבר היחיד שיש לך עוד פחות מרצון להתפשר זה מודעות עצמית"

איש התקשורת כתב בחשבון הטוויטר שלו "שמחה הידברות רוטמן אשכרה מחרים אותנו ואת צופינו מכל הקשת הפוליטית בגלל טעות שהערוץ התנצל עליה אלף פעם. בחיים לא ראיתי אותו מקשיב באמת או לוקח סנטימטר אחורה. שיח שיפתור הכל זה חלום, אבל זה ששמת את עצמך כפרזנטור מעיד שהדבר היחיד שיש לך עוד פחות מרצון להתפשר זה מודעות עצמית"

כותרות בשירות ה-BDS

ההחרמה של חבר הכנסת רוטמן את ערוץ 13, החלה כזכור במהלך מבצע "מגן וחץ" כאשר צופים רבים של ערוץ 13, זעמו על כך שבמהלך שידור מהדורת החדשות של הערוץ, כותרת על חיסול שלושת מחבלי הג'יהאד האסלאמי בעזה הוצגה בצורה חריגה ביותר. כאשר נכתב בה: "באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית".

שמחה רוטמן,

שמחה רוטמן, צילום: Ben Hakoon/Flash90

לא רק צופים זעמו על הכותרת כאשר גם הפרשן הפוליטי של ערוץ 12 עמית סגל תקף את הערוץ "אפשר להדביק דגל ישראל על המסך ואפשר לנסח כותרות בשירות ה-BDS פשוט ביחד זה לא כל כך עובד"

ערוץ 13 התנצל: הכותרת נוסחה בצורה לא ראויה

כזכור, ערוץ 13 התנצל על תוכן הכותרת "הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה" נכתב בהודעה מטעם ערוץ 13, "אנו מתנצלים על כך בפני צופינו" כתבו בערוץ.