הבילוי של עמית סגל והילדים: צפו בתמונה המתוקה

החופש הגדול בעיצומו - והעיתונאי הסרוג יצא לבילוי קצר עם שני בניו באטרקציה חדשה שנפתחה בירושלים הבירה - אבל נאלץ לפרוש מהר לעבודתו באולפן | צפו בתמונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 21:59 יט באב התשפג

הבילוי של עמית סגל והילדים: צפו בתמונה המתוקה
עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

עם תום תקופת הקייטנות - גם העיתונאי עמית סגל ניצל את החופש הגדול לזמן איכות משותף עם הילדים, ויצא איתם לבילוי בגן הבוטני. הגן הבוטני בירושלים השיק את אירוע הקיץ הגדול שלו "בוטניפלצת" - פעילות ייחודית במסגרתה נפרשו עשרות מפלצות ענק, חיות וצמחים בגובה של 3-16 מטרים, ברחבי הגן.

עמית סגל ושני בניו, עברי וענר, הגיעו מחויכים וזכו לחיבוק מהקהל במקום. אולם אחרי שעה וחצי אבא עמית נאלץ לסיים את הבילוי ולחזור לאולפן החדשות. בתמונה המתוקה נראים סגל וילדיו, כשענר יושב על כתפיו ועברי לצידו.

עמית סגל וילדיו

עמית סגל וילדיו צילום: רפי דלויה

בין האורחים הנוספים במקום, היו גם ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מומי דהאן הבעלים של אלדן עם בני המשפחה, דניאל וואיצ'ק מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל עם 2 בנותיו, יגאל עמדי יו"ר דירקטוריון נתיבי ישראל, אסף גיל משנה למנכל בנק יהב ואוהד רייך סמנכ"ל השיווק של בנק יהב נותני החסות. בן ויארניק ואשתו מור עם שני הילדים שלראשונה יצאו כולם להשקה ונהנו מאהבת הקהל, אשלי בקשי וקסמן עם הבעל עידן ו- 4 הבנות, השחקנית טלי שרון עם ביתה, מיה רובין ובנה, שיר ביטון שני בניה ואימה.

תום עמית מנכ"ל הגן הבוטני עם ראש עיריית ירושלים ליאון

תום עמית מנכ"ל הגן הבוטני עם ראש עיריית ירושלים ליאון צילום: רפי דלויה