מנכ"ל ישיבת "חיצים" באיתמר מונה ליושב ראש ועדה בקק"ל

יהושע שרמן, תושב אלון מורה ומכ"ל מוסדות "חיצים" באיתמר, מונה ליושב ראש ועדת פיתוח קרקע בקק"ל | סמוטריץ' בירך: "שרמן הוא איש של ביצוע ובע"ה יידע לבנות שיתופי פעולה חשובים למען עשייה ציונית בקרן הקיימת לישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 11:17 יט באב התשפג

מנכ"ל ישיבת "חיצים" באיתמר מונה ליושב ראש ועדה בקק"ל
קק"ל, צילום: רוני שוצר/פלאש90

דירקטוריון קק"ל אישר היום (א') את מינויו של יהושע שרמן לראשות ועדת פיתוח קרקע בקרן קיימת לישראל. ועדת פיתוח הקרקע הינה מהוועדות החשובות בקק"ל החולשת על כלל פעילות קק"ל ביערות, בפיתוח ובתשתיות ופעולות ופרויקטים חשובים רבים. שרמן, יחד עם אנשי המזרחי וחבר הדירקטוריון סגן יו"ר קק"ל רועי אבקסיס, יובילו את פעילות המחנה הלאומי.

תושב אלון מורה ומכ"ל מוסדות "חיצים"

שרמן הוא תושב אלון מורה ומנכ"ל מוסדות "חיצים" באיתמר, נכנס לכהן כחבר דירקטוריון מטעם מפלגת "הציונות הדתית" ותנועת "המזרחי" לפני כחמישה חודשים, והחליף בתפקידו את ישראל מלאכי שמכהן כיום כמשנה למנכ"ל משרד האוצר.

יהושע שרמן

יהושע שרמן | צילום: משפחתי

שר האוצר בצלאל סמוטריץ בירך את שרמן: "אני רוצה לברך על המינוי החשוב. יהשוע שרמן הוא איש של ביצוע ובע"ה יידע לבנות שיתופי פעולה חשובים למען עשייה ציונית בקרן הקיימת לישראל. אני מברך את חבריי בתנועת המזרחי והליכוד על השותפות ואת חברי דירקטוריון הקרן הקיימת על הבחירה והמינוי הראוי. ממשיכים לעבוד למען מימוש החזון הציוני ולמען אזרחי ישראל".