מיכל הקטנה פותחת הכל: "לפעמים אני רוצה לצעוק - למה, בורא עולם?"

מספר שבועות לאחר הפרידה מבעלה, ניר ויצמן, מיכל הקטנה פותחת הכל בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "בכל בוקר כשאני מתעוררת לצד הילדים שלי אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 10:08 יט באב התשפג

מיכל הקטנה פותחת הכל: "לפעמים אני רוצה לצעוק - למה, בורא עולם?"
מיכל הקטנה, צילום: יח"צ

לפני מספר שבועות הצליחה כוכבת הילדים מיכל הקטנה לטלטל מדינה שלמה כשהודיעה על פרידה מבעלה ניר ויצמן. השניים היו בזוגיות במשך 25 שנים והביאו לעולם שישה ילדים. הפרידה גררה גל תגובות, וכעת כוכבת הילדים מגיבה לראשונה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "ההתמודדות שלי כרגע גדולה ומאתגרת", שיתפה בפתיחות, "מעבר לכל מה שקורה במדינה שלנו ובעם שלנו, הלב שלי שבור לרסיסים".

"בכל בוקר כשאני מתעוררת לצד הילדים שלי אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם"

כוכבת הילדים שיתפה את העוקבים בדרך ההתמודדות האישית שלה. "בכל בוקר כשאני מתעוררת לצד הילדים האהובים שלי אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם, בשבילם ובשבילי". גם ויצמן נשברת לא מעט, אך בוחרת כל פעם מחדש. "לפעמים אני רוצה לצעוק 'למה? בורא עולם, למה זה מגיע דווקא לי?'", תיארה, "ודווקא אז מגיע ילד שרץ לחבק אותי ואני פורשת ידיי ואומרת: 'תודה בורא עולם! תודה שהגיע דווקא לי'".

גם בתוך כל הקושי, כוכבת הילדים מצליחה להעריך את הטוב בחייה, ובעיקר את ששת ילדיה. "תודה בורא עולם שבעולם המשוגע הזה הקפתי אותי בילדים טהורים שמזכירים לי מהו צחוק, מהו אושר, מהי אהבה, מהי אמת". ויצמן סיימה במסר מחזק, והזכירה שהאושר שלנו תלוי רק בעצמנו, "אני יודעת ומאמינה שהכל לטובה".