כוכבת הילדים חשופה: "היו לי הרבה רגעים של נפילות"

מיכל ויצמן שמוכרת ככוכבת הילדים מיכל הקטנה נשאלה אם היא חווה את משבר גיל הארבעים והשיבה בטקסט חשוף ומרגש: "הפחד מלהתבגר תמיד נמצא בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 16:01 כב בסיון התשפג

כוכבת הילדים חשופה: "היו לי הרבה רגעים של נפילות"
מיכל ויצמן, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

מיכל הקטנה היא כוכבת ילדים שעומדת מאחורי שירים שכל ילד מכיר, אבל מאחורי הדמות, נמצאת אישה עם עומק רב שמתחזקת עמוד אינסטגרם פופולארי בו היא שומרת על קשר עם המעריצים הרבים. אתמול נשאלה כוכבת הילדים אם היא במשבר גיל ה-40, והתשובה הייתה מרגשת במיוחד. 

כוכבת הילדים: "משברים הם חלק בלתי נפרד מהחיים האלה"

מיכל הקטנה ענתה: "משברים הם חלק בלתי נפרד מהחיים האלה, עליות וירידות הן לגיטימיות והדרך היחידה לגדול. כשהאדמה שלי רועדת, אני מבינה שהתרחקתי מעצמי ואני מנסה לנשום עמוק, להתחבר לעצמי ולתת לזמן לחלוף מעצמו בידיעה שזמן הוא בלתי ניתן לשליטה, אי אפשר לחזור אחורה בזמן או להתקדם מהר ליום הבא, אבל הזמן עושה את שלו. אין לי ספק בזה".

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות צילום: ערוץ הופ


כוכבת הילדים הוסיפה: "עם הזמן גם צברתי המון ניסיון ולמדתי המון על עצמי, הפחד מלהתבגר תמיד נמצא בי ומורגש בעיקר במקצוע שלי אבל ככל שאני מתבגרת אני אוהבת את עצמי יותר. אני מאושרת להיות אישה, ואמא. אני רואה דברים אחרת מפרספקטיבה יותר בריאה ופחות לוקחת ללב. יודעת לסנן ולנתק מעצמי רעשי רקע מיותרים".

מיכל הקטנה משתפת: "היו לי הרבה רגעים של נפילות"

בסיום התשובה המרגשת והחשופה כתבה: "היו לי הרבה רגעים של נפילות, למזלי יש לי שישה ילדים ואין לי המון מקום למשברים ונחיתות של אמצע החיים, יש תמיד מה לעשות ובמה להתעסק. אני יודעת שאני העוגן של הבית שלי והילדים שלי מרגישים הכל ומושפעים מהתנודות שלי, אני משתדלת לטפל בעצמי על בסיס יומי ולהתמקד ביצירה והודיה על מה שיש. למצוא יופי בדברים הקטנים והחשובים באמת, לזכור שאהבה מביאה אהבה ודאגה מביאה דאגה וחבל לשרוף זמן בלהתעסק במשהו שאין לי שליטה בו אני מתבגרת כל יום כל דקה ושעה ואלה פשוט החיים".