עדן חסון עונה באינסטגרם ומגלה: זו הסיבה שאני מסתובב עם כובע

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערך בחשבון האינסטגרם שלו, הזמר עדן חסון ענה לעוקבים בנושא דת, פוליטיקה, חברות, וגם גילה למה לאחרונה הוא מסתובב עם כובע

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/23 15:31 טז באב התשפג

עדן חסון עונה באינסטגרם ומגלה: זו הסיבה שאני מסתובב עם כובע
עדן חסון, צילום: יניר סלע

עדן חסון גדל במשפחה דתיה והצליח להפוך לאחד הזמרים המצליחים בישראל. לא מעט משיריו הפכו ללהיטים והוא ממלא את הבמות הגדולות בארץ בזו אחר זו. היום (ה') הוא ניצל את הנסיעה חזרה מאילת כדי לערוך פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלו, ואנחנו ריכזנו עבורכם את התשובות המעניינות ביותר.

למה אתה עם גלח וכובע? עשית השתלת שיער?

יותר מדי שאלו מכדי שלא אענה. עברתי הליך מסויים של מילוי בחלקו הקדמי של הראש כדי לדייק את קו המצח. השתלה זו מילה גדולה מכיוון שלא בדיוק הייתי צריך, אבל אפשר לקרוא לזה ככה. בקרוב זה יחלים ויתמלא מחדש ואחזור לשיער קצת יותר ארוך, למרות שגם ככה כיף לי.

אתה ימני או שמאלני?

עוד לא הצלחתי להבין למה במדינה שלנו כל כך חשוב לתייג. תיוגים נועדו כדי לקטלג. כדי שיהיה קל לשלוט בנו ולפלג אותנו. יש בי אהבה גדולה למדינה שלנו ועם זאת גם הרבה ביקורת כמו לכל אזרח יערני כאן. המושגים ימני ושמאלני כל כך שטחיים בעיניי, אפשר להיות ימין בטחוני, שמאל חברתי ומרכז כלכלי.

אתה מרגיש שכולם חברים שלך מאינטרס?

כן. המילה אינטרס היא לא מילה רעה, אם כי אינטרס שלילי הוא מילה רעה. מה שאני בא להגיד זה שעם הזמן מפתחים מנגנון שמזהה איזה אינטרס חיובי ואיזה שלילי. ולכן חבריי, הם בעלי אינטרס חיובי. מה גם שלא "כולם" חברים שלי.

למה אמרת בראיון שאתה לא מאמין בדת?

הבעיה מתחילה באנשים שלא נכנסים לכתבה וקוראים כותרות וממציאים סיפור משלהם.

א. מעולם לא אמרתי משפט כזה.
ב. גם כאדם לא דתי, אך מאמין גדול, יש לי המון כבוד לדת כאחד שגדל והתחנך כל הילדות והבגרות
במסגרות דתיות ותלמודי תורה, ראה ולמד דבר או שניים בחיי.

ועכשיו, אחדד את מה שכן אמרתי: דתות הן דרך חיים. דרך בה ניתן להתקרב לבורא עולם. בכל העולם ישנן דתות, כולן חושבות שהן הדרך היחידה והשאר טועים, ובשביל לייצר אובייקטיביות צריך לעשות זום אאוט, ואת זה במשך שנים אני לומד וחוקר, משלב בין מדע ודת. תתפלא, אך הם לא תמיד סותרים. בעיניי, האמת נמצאת בינהם.

למה בכל ראיון אתה מתחמק מלפרסם את הזוגיות שלך?

אני מבין את רצון הציבור לדעת, אבל יחד עם זאת, יש עקרונות שאני לא מסוגל להפר. אני בן אדם מאוד ציבורי יודעים עליי הרבה דברים, ומנגד יש עליי המון שמועות מאנשים שאוהבים לנחש הרבה דברים חסרי בסיס. הייתי שמח אם במעט הפרטיות שנותרה לי יכבדו את הרצון שלי לשמור על זה שלי.